ליברמן: זה ש-50% מהחרדים לא עובדים – הסיבה ליוקר המחיה

שר האוצר האשים בישיבת סיעת ישראל ביתנו: "כולם מתעלמים מאחד הגורמים: זה שבציבור החרדי יותר מ-50 אחוז מהגברים לא משתתפים בשוק התעסוקה - זה פוגע ביוקר המחיה" • גפני: "הדברים החמורים שלו לא ראויים אפילו לתגובה. את הדברים שלו צריך לשלוח במריצה למזבלה"
אריה ריבקינד
ו' אדר א' התשפ"ב / 07.02.2022 14:39

שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס היום (שני), בפתח ישיבת סיעתו, לגל ההתייקרויות – ואמר כי “העובדה שבציבור החרדי 50% לא משתתפים בכוח העבודה – היא סיבה מרכזית ליוקר המחיה”.

נתון דרמטי: יכול להיות שאתה מפסיד מאות אלפי ש”ח ששייכים לך

יו”ר ישראל ביתנו אמר: “באופן מוזר כולם מתעלמים מאחד הגורמים. בציבור החרדי יותר מ-50% לא משתתפים בכוח העבודה וזו אחת מהסיבות המרכזיות ליוקר המחיה. אחוז התעסוקה בקרב גברים יהודים במדינת ישראל בגילאים 25-67 עומד על 85% אצל גברים חרדים זה פחות מ-50%.

“אילו שיעור התעסוקה בקרב גברים חרדים היה דומה לשאר האוכלוסייה, זה היה מייצר עוד 20 מיליארד שקל ואפשר היה לעשות בכסף הזה הרבה מאוד דברים.” .

יו”ר יהדות התורה ח”כ משה גפני הגיב: “הדברים החמורים של ליברמן בישיבת הסיעה על יוקר המחיה, לא ראויים אפילו לתגובה. את הדברים שלו צריך לשלוח במריצה למזבלה”.

ח”כ אורי מקלב: ‘בנסיון להציל עצמו מהכישלון הקולוסאלי בטיפול ביוקר המחיה, ליברמן מסית ומגלגל את האשמה כלפי הציבור החרדי בצורה בזויה, יהירה ושפלה – ‘הכה בחרדים והצל את מוסקבה’.

“ליברמן, שעד לפני שבוע טען כי אין יוקר מחיה, גילה פתאום כבר את ה’אשמים’ ליוקר המחיה ו’הסיבה’ לכך!”

הוא הוסיף: “מפלגה שרוקנה את הקופה הציבורית בשחיתות בגניבה כארגון פשע לטובתם האישית צריכה להעלות מיסים, כדי שיהיה להם מהיכן לגנוב שוב”.

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות מיליוני האנשים שיצאו לחופשי מכלא העשן? לחצו כאן >>>>>>

הדפס כתבה

3 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    שונא תורה
    07/02/2022 17:30
    אא
  1. שונא דתיים

  2. חולה נפש
    07/02/2022 20:11
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. מזל שיש חרדים שלא עובדים,
    אם היה עוד עשרים מיליארד שקל היו נותנים גם אותם לעבאס…

  4. יבוא יומו
    08/02/2022 07:21
    צ
  5. יבוא יומו