משרד הפנים לרובינשטיין: יש לך שבוע לתת לנו הסברים”

אחרי שיו”ר סיעת הליכוד בבני ברק, יעקב וידר, פנה לשרה איילת שקד בדרישה לפסול את תקציב העירייה לשנת 2022 משום שאברהם רובינשטיין סירב לעלות ההסתייגויות על אלפי סעיפים - מגיעה התגובה • משרד הפנים הורה לראש העיר: עליך להשיב תוך 7 ימים את תגובתך לטענות הקשות
אריה ריבקינד
ו' אדר א' התשפ"ב / 07.02.2022 13:53

הדרמה בבני ברק:  אחרי שיעקב וידר, חבר מועצת העיר ויו”ר סיעת הליכוד פנה לשרת הפנים איילת שקד, בדרישה שמשרדה יפסול את תקציב עיריית בני ברק  לשנת 2022 – מגיעה תגובת משרד הפנים.

תעשי סוף לסירחון: עד מתי ריח הסיגריות בערימות הכביסה?

לחרדים 10 נודע, כי שעות לאחר פנייתו של וידר, הודיע משרד הפנים לראש העיר אברהם רובינשטיין, כי עליו להשיב למשרד תוך 7 ימים מקבלת המכתב את תגובתו לטענות הקשות – לפני שמשרד הפנים יקבל החלטה בעניין.

כפי שדווח אתמול בחרדים 10, חבר מועצת העיר בני ברק יעקב וידר, פנה אתמול לשרת הפנים, ולממונה על המחוז במשרד הפנים, כרמית פנטון – ודרש שמשרד הפנים לא יאשר את תקציב עיריית בני ברק לשנת 2022, תקציב העומד על כמיליארד ושש מאות מיליון ש”ח.

וידר טוען בפנייתו, כי התקציב אושר בניגוד מוחלט לחוק, זאת לאחר שראש העיר אברהם רובינשטיין סירב לעלות את ההסתייגויות שהגיש בפתח הישיבה בשם תושבי העיר – על אלפי סעיפים בתקציב.

וידר הוסיף: “חברי המועצה, כמייצגי ונבחרי הציבור, מחויבים לפקח באופן שוטף על מעשי ומדיניות הרשות ולוודא שהם מייצגים את כלל צרכי העיר ותושביה. האירוע חמור במיוחד שכן – מעבר להפרת החוק – החלטת ראש העירייה להתעלם מכלי המרכזי של חברי המועצה לתיקון התקציב, היא פגיעה אנושה בדמוקרטיה המוניציפלית, ובשל כך על שרת הפנים שלא לאשר את התקציב”.

ישיבת מועצת העיר בני ברק שדנה באישור התקציב לשנת 2022, הייתה סוערת מאוד.

נתון דרמטי: יכול להיות שאתה מפסיד מאות אלפי ש”ח ששייכים לך

חבר המועצה יעקב וידר תקף בחריפות את התקציב וטען: “זהו תקציב שמשרת אך ורק את העסקנים והמקורבים, ולפני שאתם מתחילים להאשים את התורה וגדולי ישראל – תנו שם של רב אחד שראה ואישר את התקציב הזה?!”

וידר הוסיף: “במקום להשקיע בתיקון התשתיות המרוסקות של בני ברק, קיצצו כ-50% בתקציבי התשתיות והפיתוח, כך גם קוצצו התקציבים ל’חזות העיר’ ופינוי האשפה, לחינוך המיוחד ולמרכזי יום לקשיש. והיכן כן העלו? בתקציבים ללשכות, לארוחות ולכיבודים, הוסיפו עוד אלפי עובדי כוח אדם עלומים, התקציב ל’שוחטים’ העלומים זינק, סעיף ‘הוצאות שונות’ כמעט הכפיל את עצמו. גם תקציב הפרסום ויחסי הציבור עלה בעשרות אחוזים”.

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות מיליוני האנשים שיצאו לחופשי מכלא העשן? לחצו כאן >>>>>>

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות