נורא: בנה היהודי של יהודייה שהתאסלמה השתתף בלינץ’

בית המשפט לנוער בירושלים קבע את אשמת נער שהשתתף בלינץ' לאומני בשמעון הצדיק • הנאשם טען להגנתו: אימי ממשפחה יהודית, אני יהודי, אני לא שונא יהודים ולא השתתפתי בלינץ' • השופט לא השתכנע: 'הנאשם אינו חי וגדל כיהודי, מעשיו סותרים טענתו שלא השתתף כי הוא יהודי''
חרדים 10
ו' אדר א' התשפ"ב / 07.02.2022 00:55

מחירה של התבוללות: נער יהודי שגדל כמוסלמי באזור קלנדיה, היה שותף בלינץ’ ביהודי בשכונת שמעון הצדיק בירושלים.

השיטה שסחפה להפסקת עישון מגיעה למגזר החרדי. מה הקסם?

היום (ראשון) קבע השופט אילן סלע ביהמ”ש המחוזי לנוער, כי הנער אכן היה מעורב הן ביידוי אבנים ובקבוקים על שוטרים בשער שכם, ובהמשך אותו הערב השתתף בלינץ’ באליעזר רוזן, יהודי שעשה את דרכו מקבר שמעון הצדיק בירושלים עם כלבו, לעבר ביתו שבשכונת שמואל הנביא.

האירוע התרחש במהלך חודש הרמדאן, כשבועיים לפני מבצע ‘שומר החומות’.

האירוע החל כאשר הפורעים הבחינו ביהודי והחלו לצעוק “זר, זר”, “מתנחל, מתנחל” ו”להכות, להכות”. מששמעו כלל הפורעים שנכחו במקום וביניהם הנאשם את הקריאות והבחינו כי הקרבן הוא בעל זהות יהודית, הם החלו לזרוק אבנים לעברו והוא הותקף בידי עשרות ערבים שבעטו בו, היכו אותו באגרופים ובמקלות, והטיחו בו בעוצמה עגלת סופר ממתכת שהייתה במקום.

לפי ‘הקול היהודי’, כתוצאה מהלינץ’, שחלקו תועד והופץ ברשתות, נגרמו לרוזן שברים וחבלות רבות, ועד היום הוא נמצא בטיפולים רפואיים וטראומה קשה.

השופט שדן היום באשמתו של אחד הפורעים שהואשמו במעורבות באירוע קבע, כי הנער היכה את רוזן בבעיטה והיה במעגל הפנימי של מבצעי הלינץ’.

גזר דינו של הפורע יינתן במועד מאוחר יותר.

אחד הטיעונים של הנער, כי לא היה מעורב באירוע היתה הטענה כי אימו יהודיה שהתאסלמה – מה שאומר שהוא עצמו יהודי על פי ההלכה. לדבריו, “אמו יהודיה ממשפחה יהודית ואין לו דבר כנגד יהודים. הוא עצמו יהודי ואינו שונא יהודים”.

הוא הוסיף כי לא ידע שתתבצע תקיפה במקום, וכי נכח במקום לשם עיסוקו בצילום זיקוקים.

השופט קבע כי טענה זו אין בה ממש. “הניסיון ללמד על חוסר מעורבות באירוע הלינץ’ בשל היותו של הנאשם בן ליהודייה שהתאסלמה, אין בה כל ממש. לא זו בלבד, שהנאשם אינו חי וגדל כיהודי, אלא שמעשיו גם באישום השני וגם מעשיו באישום הראשון שאינם שנויים במחלוקת, סותרים את טענתו זו”.

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות מיליוני האנשים שיצאו לחופשי מכלא העשן? לחצו כאן >>>>>>

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מלמד הרבה על "הנשמה היהודית" שיש לו כלשכונכם
    27/07/2022 00:52
    בר
  1. כל ילד לאבא ערבי הוא אויב שלנו הוא לא חלק מאיתנו גם אם אמא שלו יהודיה