אולפני ‘זמירות’ חנכו אולפן עם ראש העיר ורב הקהילה

חיים בנט חנך אולפן חדש ב'זמירות', הנחשבים מהמובילים בארץ I רב קהילת סערט ויז'ניץ הגיע עם ראש העיר
שלמה בן חיים
כ"ב אדר ב' התשע"ד / 24.03.2014 21:05

אולפני בנט זמירות  שבבעלותו של המלחין והמוסיקאי הנודע ר’ חיים בנט, נחשבים לאחד מהאולפנים הטובים והמובילים בארץ. רבות מן ההפקות היוקרתיות ביותר של האומנים המוערכים ביותר כר’ אברהם פריד,  ר’ מרדכי בן דוד, יעקב שוויקי, ליפא שמעלצער, מונה רוזנבלום ויוחי בריסקמן הוקלטו בין כתליו. אין צורך כמובן להדגיש, כי גם הפקותיו של בנו של ר’ חיים המעבד והמוסיקאי רובי בנט נעשו רובן ככולן באולפנים מיוחדים אלו.עקב הביקוש הרב והרצון להיענות לכל פניה החליט ר’ חיים להרחיב מקום אהלו וזאת תוך הקפדה מוחלטת על הסטנדרטים הגבוהים ביותר שהרגיל בהם את מעגל לקוחותיו. בימים אילו הסתימה בניית האולפן הנוסף ואישים רבים הוזמנו ליטול חלק בחנוכתו. הסאונד באולפן החדש מקצועי במיוחד וכן הציוד המשוכלל שבו, האקוסטיקה חמה והושקע בו ציוד מתקדם ויקר ערך ביותר, כשמעל כל אילו ממשיך ר’ חיים לשמור על האווירה הביתית והמיוחדת לה הורגלו הבאים בין שעריו.

בטקס קביעת המזוזה התכבד הרה”צ אב”ד סערט ויז’ניץ מוה”ר ר’ יעקב הגר שליט”א,כמו”כ כבד בנוכחותו גם ראש העיר הרב חנוך זייברט שהביע את התפעלותו מן האולפנים המשוכללים ומן הטכנולוגיה המתקדמת המוצגת בהם.

בין המשתתפים נראו גם האומנים המוכשרים :ר’ שלמה כהן,ר’ אברימי רוט,ר’ משולם גרינברגר, מוטי שטיינמץ,כן נצפו גם המפיק ואיש במה כהלכה יובל סטופל וסולן העבר של מקהלת “רננו חסידים” ר’ דוד דויטש.

יצויין גם כי בכל שבוע מתקיימים חוגי מקהלה מקצועיים לילדים באולפנים,בהדרכתו ובניצוחו של ר’ חיים בנט אשר אמון על תחום זה שנים רבות ובעל ניסיון עצום בהכשרת ילדים לשירה נכונה ושילובם במקהלות המופיעות בערבים יוקרתיים ומעמדים המתקיימים ברב עם.

יאיר לפיד נפתלי בנט פלאש 905 אולפני זמירות חיים בנט רובי בנט אולפני זמירות חיים בנט רובי בנט אולפני זמירות חיים בנט רובי בנט אולפני זמירות חיים בנט רובי בנט אולפני זמירות חיים בנט רובי בנט אולפני זמירות חיים בנט רובי בנט אולפני זמירות חיים בנט רובי בנט אולפני זמירות חיים בנט רובי בנט אולפני זמירות חיים בנט רובי בנט אברהמי רוט אולפני זמירות חיים בנט רובי בנט

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות