ניצן הורוביץ מאיים על איילת שקד: התגובה שלנו תהיה חריפה וכואבת

השר ניצן הורוביץ נגד כוונת שרת הפנים איילת שקד להעביר את חוק האזרחות: "היא פוגעת במה שהביא להקמת הקואליציה, היא צריכה לדעת שיהיה לזה מחיר" • כחול לבן תומכת בחוק האזרחות, אבל מתנגדת לחופש הצבעה: "לא תישמר המשמעת הקואליציונית? נשקול את התנהלותנו"
אריה ריבקינד
ה' אדר א' התשפ"ב / 05.02.2022 23:17

הבוקר (ראשון) צפוי חוק האזרחות לעלות להצבעה בממשלה – ואחר כך יובא לאישור הכנסת, שם הוא צפוי לעבור בתמיכת קולות הימין באופוזיציה.

הלן קאר: מוציאים לך את הסיגריות מהראש ולא רק מהפה. איך? כנסו

בואו לשאול את המנכ”ל: מי אמר שהנשים לא מבינות בהשקעות?

לאחר שנדבקה בקורונה, שרת הפנים איילת שקד, תצטרך לנהל את המשבר ההולך ומתפתח בשלט רחוק – וזה לא הולך להיות קל.

ביום חמישי דיווח כי יאיר לפיד החליט על מתן חופש הצבעה במטרה לאפשר לחברי הכנסת מהימין לתמוך בהצעה של ח”כ שמחה רוטמן מהציונות הדתית ולהעביר את החוק יחד עם קולות האופוזיציה.

שר הבריאות ניצן הורוביץ איים הערב – מוצאי שבת – על שלימות הקואליציה, בשל כוונת שרת הפנים להעביר את החוק שמרצ מתנגדת לו, בקולות האופוזיציה.

בראיון לדנה ויס בחדשות 12 אמר יו”ר מרצ: “חוק גזעני שמפלה את אזרחי ישראל הערבים ואין לו מקום במדינה דמוקרטית. איילת שקד עושה דרך מסוכנת מאוד, להעביר חוק לא דמוקרטי וגזעני כמו חוק האזרחות וזאת בקולות האופוזיציה, זהו מדרון חלקלק ודבר מסוכן מאד.  היא פוגעת במה שהביא להקמת הקואליציה, התגובה שלנו תהיה חריפה וכואבת. היא צריכה לדעת שיהיה לזה מחיר”, איים.

בכחול לבן החליטו לתמוך בחוק האזרחות. עם זאת, מהמפלגה נמסר כי היא מתנגדת לחופש הצבעה בקואליציה.

בהודעת המפלגה נאמר: “כחול לבן תומכת בחוק האזרחות שהוא חוק ביטחוני חשוב, בהתאם לנוסח שגיבשו במשרד הפנים או באמצעות פשרה אחרת. כחול לבן מתנגדת לחופש הצבעה – ובמידה ולא תישמר המשמעת הקואליציונית היא תשקול את התנהלותה בהמשך”.

מחכה ומצפה לבשורות טובות? הערב הזה נועד לך! • טיפים ומתנות

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות