מצפצפים עליכם ועל ליברמן: חברת ‘טמפו’ תייקר את מוצריה עד 5 אחוז

בניגוד לדרישה של משרד האוצר: יצרנית המשקאות 'טמפו' תעלה בתחילת חודש הבא את מחיר מוצריה בין 4 ל-5 אחוזים • יצרניות קטנות שלא מוכרות לאזרחים הישראלים העלו עד כה מחירים על מוצריהן מתחת לראדר
חרדים 10
ה' אדר א' התשפ"ב / 05.02.2022 22:44

היצרנים שלא מיישרים קו עם ליברמן: למרות שחברות במשק ביטלו את כוונתן להעלות מחירים על מוצריהן, בעקבות דרישת שר האוצר, ישנן יצרניות מזון שהודיעו שיעלו את המחירים למרות הכל.

מחכה כל שבת לסיגריה של מוצ”ש? אלן קאר והשבוע רגוע • איך? כנס

לפי דיווח בחדשות 13, יצרנית המשקאות ‘טמפו’ תעלה בתחילת חודש הבא את מחיר מוצריה בין 4 ל-5 אחוזים.

כמו כן, חברת שסטוביץ’ – ייבואנית מותגי פסטה ‘ברילה’ האיטלקית ומשחת השיניים ‘קולגייט’ – הודיעה כי היא תקפיא עליית חלק ממוצריה בעיקר מתחום הטואלטיקה, אך מנגד תעלה מחירים על מוצרים אחרים – כפוף להנחות היצרן, כך שישנה שאלה גדולה בנוגע לרמת הורדת המחירים על מוצרים מטעמה.

לפי חדשות 13, קיימות בשוק הישראלי חברות קטנות ויצרניות שלא מוכרות לכל ישראלי שכבר העלו את המחיר על מוצריהן מתחת לראדר. למרות שגל ההתייקרויות נעצר, אבל הוא לא נבלם באופן מוחלט והיצרניות שוקלות כל הזמן איך להעלות את המחירים.

בין היתר, כחלק מהמאבק ביוקר המחיה, באוצר יציגו תוכנית לפיה תהיה הפחתה במכסים על מוצרים מיובאים, כשבמקביל רפורמת החקלאות תקועה בגלל מחלוקות בין משרד האוצר לחקלאים.

בנוגע לעלייה במחירי החשמל, באוצר שוקלים או לסבסד את תעריף החשמל או להפחית את המיסים למעמדות הנמוכים והביניים.

יומירה, רימקייד. אימוראן, אנברל, מבטרה. מוכר לכם? מגיע לכם כסף

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ייקרה ביותר מ5%
    06/02/2022 10:13
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אם מארז ש שישית סודה עלה 10.9 והיום 15.9 אז זה כבר עלה . וזה לא שתיה מתוקה!!