כמעט מדומיין: זה מספר המתים מקורונה בארה”ב מתחילת המגפה

יותר מ-900 אלף מתים מקורונה בארה"ב מתחילת המגפה לפני שנתיים • בתוך פחות מחודשיים מספר האמריקנים שמתו מהנגיף עלה בכ-100 אלף • אוסטריה הפכה למדינה הראשונה שמעגנת בחוק חובת חיסונים
חרדים 10
ד' אדר א' התשפ"ב / 05.02.2022 19:16

מספר המתים מקורונה בארצות הברית חצה היום (שבת) את רף ה-900 אלף מתחילת המגפה, פחות מחודשיים לאחר שמספר המתים חצה את ה-800 אלף.

מחכה כל שבת לסיגריה של מוצ”ש? אלן קאר והשבוע רגוע • איך? כנס

מדובר במספר הגדול מכל אוכלוסיית אינדיאנפוליס, סן פרנסיסקו או שרלוט שבצפון קרוליינה.

ד”ר אשיש ק ג’ה, דיקן בית הספר של אוניברסיטת בראון לבריאות הציבור, אמר: “זהו מספר אסטרונומי. אם מישהו היה אומר לאמריקנים לפני שנתיים, כשהמגפה רק התחילה, ש-900 אלף ימותו בשנתיים הקרובות, אני חושב שרוב האנשים לא היו מאמינים לזה”.

הוא הוסיף בביקורת: “נכשלנו בלעזור לאנשים להתחסן, להילחם במידע השגוי ולא להפוך את הקורונה לפוליטית”.

מנכ”ל ארגון הבריאות העולמי, דוקטור טדרוס אדהנום ג’ברייסוס הזהיר בשבוע שעבר שמוקדם מדי למדינות להכריז על ניצחון על הקורונה.

“יותר נדבקים אומר יותר מתים”, אמר המנכ”ל במסיבת עיתונאים. “אנו מודאגים שבכמה מדינות, בשל החיסונים, מספר הנדבקים הגבוה וחומרתו הפחותה של האומיקרון הסירו מגבלות באופן מוחלט”.

יומירה, רימקייד. אימוראן, אנברל, מבטרה. מוכר לכם? מגיע לכם כסף

אוסטריה ציינה היום יום היסטורי: הפכה למדינה הראשונה באירופה שמחייבת בחוק את אזרחיה מעל גיל 18 להתחסן, אלא אם הם מחלימים או מנועים לעשות כן בגלל בעיות רפואיות. במקביל,

מהיום, אזרח בן 18 ומעלה באוסטריה שלא התחסן ואין לו סיבה מוצדקת לכך לפי חוק עלול לעמוד בפני אפשרות של קנס כבד. לפי שעה לא ברור כיצד ייאכף החוק הנוקשה, והאם תהיה אזהרה והזדמנות להתחסן לפני מתן הקנס.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות