אדל שנפצעה אנוש ב’פיגוע האבנים’ – חוזרת הביתה

אדל ביטון בת ה-4, שנפצעה אנוש לפני שנה וחצי בפיגוע אבנים בשומרון - שבה הביתה • אמה אדווה: "בבית תקבל אדל יותר טיפולים ויותר חום משפחתי" • מחר יתקיים משפטו של הנאשם המרכזי
אסתי וייס
א' אלול התשע"ד / 27.08.2014 13:09

שבה הביתה: אחרי שנה וחצי של אשפוז, אדל ביטון בת ה-4, שנפצעה אנושות בפיגוע אבנים בשומרון – חוזרת הביתה.

אדל נפצעה בחודש מרץ 2013, כשנסעה ברכב יחד עם אמה, אדווה,  וערבים יידו אבנים לעבר הרכב. האם  סטתה מהנתיב והתנגשה במשאית שחנתה בצד הדרך.

אדל נפצעה באורח אנוש ולאחר אשפוז ממושך שכלל ניתוחים וטיפולים רבים, היא הועברה לשיקום בבית לוינשטיין ברעננה.

לפני כמה חודשים החליטו בבית לוינשטיין  כי הליך השיקום הסתיים, אך המשפחה דרשה תקופה נוספת. הויכוח הגיע אף לבית המשפט, ושם הוחלט להאריך את שהותה במוסד בכמה חודשים.

גם כעת לאחר השחרור, צפוי לאדל עוד תהליך לא קצר עד לשיקום מלא. היא מגיבה לגירויים מסוימים ומסוגלת לתנועות מסוימות – אבל זקוקה לטיפול צמוד ואינטנסיבי.

אמה, אדווה ביטון סיפרה, “אדל שלנו חוזרת הביתה. בית־לוינשטיין לא תורם לנו יותר.” אמרה האם ל’ידיעות אחרונות’, “בבית תקבל אדל יותר טיפולים ויותר חום משפחתי”.

בקרוב אף צפוי להצטרף למשפחה, המונה ארבע בנות, בן נוסף , “ברוך השם, יהיו שמחה וששון. תחנת רכבת של מטפלים ושל ילדים. הקדוש־ברוך־הוא עוזר לנו”, אמרה.

מחר צפוי להתקיים  משפטו של הנאשם המרכזי בפרשה,  בבית הדין הצבאי  אחד מחמשת המחבלים שנעצרו בגין יידוי האבנים.

“מאוד רציתי להגיע לשם כדי לראות שלא מתחילים בהקלות ובהסכמים עם המחבל, אבל אהיה עסוקה עם החזרה של אדל הביתה”, אמרה אדווה. “אם אוכל, אתייצב שם ואסתכל למחבל בעיניים, שיראה שהוא לא שבר אותנו, ושהשופטים יידעו שאנחנו דורשים שיקבל את העונש המגיע לו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות