אמסלם חושב שברקת יותר גרוע מבנט וסער. ולמה הליכוד הפסיד?

דודי אמסלם העניק ראיון למגזין N12 ומעלה את כולם על הגריל • "אני נדלק כשאני מזהה אליטיזם שלא מגובה בכלום", הוא מסביר. "ככה אני מבין שהשורש שלך הוא גזענות"
חרדים 10
ג' אדר א' התשפ"ב / 04.02.2022 15:39

“מתי אני נדלק? כשאני מזהה שחצנות ואליטיזם שלא מגובים בכלום. ככה אני מבין שהשורש שלך הוא עם תפיסות גזעניות”, אומר חבר הכנסת דוד אמסלם מהליכוד בראיון למגזין N12.

לחוץ להספיק סיגריה אחרונה לפני שבת? אלן קאר והשבת רגועה!

אז יועז הנדל הוא גזען?

“כן”.

גם את ניר ברקת הוא תוקף: “אין אחד בליכוד שמכיר אותו כמוני ואני אומר לך שהוא לא ליכודניק, הוא רבין. הוא גם העריץ את רבין. ברקת הוא גניבת הדעת הכי גדולה בפוליטיקה הישראלית. ברקת הרבה יותר גרוע מסער ובנט”.

אמסלם לא שוכח לתקוף גם את היועץ המשפטי לממשלה היוצא ד”ר אביחי מנדלבליט: “מנדלבליט הוא האיש הכי מושחת בישראל, ולטעמי צריך להקים ועדת חקירה מיוחדת כדי לבדוק את כל מה שהוא עשה – בחקירות ראש הממשלה, בפרשת הרפז ובכל הפרשיות האחרות שהוא לא עסק בהן וטשטש אותן. לטעמי האדם הזה צריך לשבת בבית סוהר, אני חושב שהוא עשה הפיכה במדינת ישראל. הוא תופר את הימין על כלום, ואת הגנבים הגדולים, הפושעים, הוא מטשטש כי הם חברים שלו. הוא טוען שמחזיקים אותו בגרון וסוחטים אותו, אבל מיקי זוהר אמר מילה ברדיו וקראו לו לחקירה. הייתי בשוק שהוא הלך. חבר’ה, קחו אותי ישר לבית סוהר”.

אמסלם נשאל איך הוא תמיד מגיע למהומות בכנסת?  – והשיב: “אני בכוונה הולך לקצוות. אם אני אישאר באמצע, אני לא אגרום לאנשים לחשוב. כשאני אומר את הדברים כמו שהם, בלי כחל ושרק, הם מקבלים תשומת לב. ככה משנים”.

כשהמראיינת נווה דרומי שואלת אותו – למה החלטת לתבוע למרות שדה מרקר כבר התנצלו, הוא משיב: “יש עיתונאים שיודעים שהם משקרים, ועושים את זה כדי לפגוע בי. יש להם משימה: את הבבון הזה אנחנו נכניס לתוך הכלוב. הם מבינים שיש קהל ששומע אותי, וזה מוציא אותם מדעתם. לכן זה ‘אנחנו ניירט אותו, הוא איש מושחת, איש בזוי, איש עילג, איש טיפש’. אני לא ילד יתום שכל אחד בועט בו והולך, ואם אתה מנסה להציג אותי כאידיוט, טיפש ואכזר, אז אני אלחם. אני לא איש של כבוד, אבל אף אחד לא יבזה אותי. את אמסלם דוד לא משפילים”.

האם בעתיד יהיה מקום בליכוד לאיילת שקד ולגדעון סער? הוא נשאל.

יומירה, רימקייד. אימוראן, אנברל, מבטרה. מוכר לכם? מגיע לכם כסף

“זו שאלה בושה. האנשים האלה יכלו להקים איתנו ממשלה ימנית, אבל שמו בחזית את עצמם ולא את מדינת ישראל. הם בגדו בכל ערך ציוני ויהודי, בכל מה שהם מאמינים בו”.

הם אומרים שהם עזבו את הליכוד בגלל נתניהו. שזאת מפלגה של אדם אחד.

“יותר מ-2.5 מיליון אזרחים במדינת ישראל תמכו במחנה הלאומי בגלל שהוא בראשו. אז הוא עריץ?”.

אז מה היה הכשל בבחירות האחרונות? תוהה המראיינת.

“שאננות. חשבו שנתניהו בכל מקרה ינצח, אז היו ערים שפתאום ראינו בהן ירידה של שלושה-ארבעה אחוז בהצבעה. אבל היום החולה בבית חולים מבין שהמדינה מתפוררת לו, לא לנתניהו. המדינה היהודית הולכת להימחק, אז הוא ירוץ להצביע עם הפרוטזה בשביל עצמו. לא בשביל נתניהו”.

רוצה להיות ממונה על מועצה דתית? זו הדרך שמובילה לתפקיד הנחשק

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות