נמחצה כמו במבה: אסם התקפלה וביטלה לגמרי את העלאת המחירים

החברה טענה שחוותה עלייה חסרת תקדים במחירי התשומות - אך החליטה לוותר על עליית המחירים בגלל הלחץ הציבורי • "החברה קיבלה היום את ההחלטה לספוג את מלוא ההתייקרויות" • ליברמן חוגג: "בלמנו את ההתייקרות במזון"
יוני גרין
ב' אדר א' התשפ"ב / 03.02.2022 20:52

אחרי הלחץ הציבורי הגדול: אסם-נסטלה הודיעה הערב (חמישי) כי חזרה בה מכוונתה להעלות את מחירי המוצרים שלה.

הלן קאר: מוציאים לך את הסיגריות מהראש ולא רק מהפה. איך? כנסו

אתמול הודיע אסם כי תדחה את עליית המחירים המתוכננת רק עד אחרי פסח, אבל נראה שהלחץ הציבהורי שלא הרפה – עשה את שלו והביא לביטול מוחלט של ההחלטה שגררה זעם ציבורי רב.

“החלטה זו התקבלה למרות העובדה כי בשנה האחרונה החברה חוותה התייקרות מצטברת בהיקף חסר תקדים בתשומות הייצור ועלויות ההפעלה”, מסרה אסם בהודעתה. “מתוך רצון אמיתי להיות קשובים לרחשי לבם של הציבור בישראל, החברה קיבלה היום את ההחלטה לספוג את מלוא ההתייקרויות הללו, על מנת לסייע בהתמודדות עם יוקר המחייה בישראל”.

דן פרופר, יו”ר דירקטוריון אסם-נסטלה, אמר: “החלטנו לשנות את החלטתנו ולבטל את עליית המחירים. אני תקווה כי צעד זה ישמש פתח לתקופה חדשה של מיתון ההתייקרויות במשק.”

אבי בן אסאייג, מנכ”ל אסם-נסטלה: “מצבם המורכב של רבים מהצרכנים בישראל והלך הרוח הציבורי, הביאו אותי למסקנה כי עלינו לבטל את עליית המחירים ולספוג את מלוא ההתייקרויות. אני משוכנע שמהלך זה, יתרום לחיזוק הברית רבת השנים בנינו ובין מיליוני הצרכנים הנאמנים שלנו.”

שר האוצר אביגדור ליברמן צייץ בחשבון הטוויטר שלו זמן קצר אחרי ההכרזה של אסם כ- וחגג: “השבוע בלמנו את ההתייקרות במזון, במוצרי הצריכה ובתחבורה הציבורית”.

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות מיליוני האנשים שיצאו לחופשי מכלא העשן? לחצו כאן >>>>>>

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חצוף
    03/02/2022 21:42
    חנן
  1. אתה בלמת לא עשיתה כלום אנחנו הציבור בלמנו ממש חוצפה

  2. ליברמן ??. הוא האחראי הראשי ליוקר המחיה
    03/02/2022 22:11
    חיים
  3. הכל בזכות לרר מהצינור