‘ישנה בעמידה’: היוזמה של הח”כית מהקואליציה שמביכה את רע”ם

אבתיסאם מראענה סיפרה בהתרגשות על הקמת מקלט לצעירים ערבים להט"בים, אך לא כולם אהבו את היוזמה • ווליד טאהא תקף: "בחברה הערבית לא מקבלים שגבר מתחתן עם גבר. נקודה"
חרדים 10
ב' אדר א' התשפ"ב / 03.02.2022 13:04

חברת הכנסת אבתיסאם מראענה הודיעה אתמול (רביעי) בהתרגשות על הקמת מקלט ראשון לצעירים ערבים מקהילת הלהט”ב – אך נראה שהפרויקט לא יקום – דווקא מצד הקואליציה.

בואו לשאול את המנכ”ל: מי אמר שהנשים לא מבינות בהשקעות?

הח”כית ממפלגת העבודה הודיעה אתמול כי בתמיכת שר הרווחה מאיר כהן “יוקם בארץ מרכז מגורים והלנת חירום לקטינות וקטינים, צעירים וצעירות מקהילת הלהט”ב הערבית, שנאלצו לעזוב את בתיהם”.

אלא שח”כ ווליד טאהא מרע”ם, שהופתע לשמוע את החדשות ולא ממש אהב אותן – תקף בפוסט שפרסם בערבית בחשבון הפייסבוק שלו כתב: “איבתיסאם מראענה, את ישנה בעמידה וממש חולמת. לא יוקם מקלט לעידוד ותמיכה לבני אותו מין שנישאו מהחברה הערבית שלנו. נקודה. אנשים בחברה הערבית שלנו, איבתיסאם, שומרים על דתם ועל מוסריהם ואינם מקבלים שגבר מתחתן עם גבר ואישה עם אישה”.

לפי דיווח של מוחמד מג’אדלה בחדשות 12, בכירים ברע”ם הבהירו: “לא נאפשר את הקמת המקלט ונפעיל את כל הלחצים האפשריים על הגורמים הרלוונטיים כדי לטרפד את זה”.

ח”כ מראענה תקפה את ח”כ טאהא וצייצה בחשבון הטוויטר שלה בעברית: “הח”כ ווליד טאהא מרע”ם, חושב שכל החברה הערבית היא ווליד. בסטטוס חשוך ושמרני הוא תוקף את היוזמה של הקמת בית להלנת חירום של חברת הלהט”ב הערבית. אז כך אוסתאז ווליד החברה הערבית לא רק ווליד היא לא חשוכה ולא מדירה את השונה ואני כאן כמו עצם בגרון של להט”בופוביה וגזעניים. סבאח אלח’יר”.

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות מיליוני האנשים שיצאו לחופשי מכלא העשן? לחצו כאן >>>>>>

בחדשות 12 צוין, כי סוגיית הלהט”ב רגישה עבור רע”ם. בשותפותיה לקואליציה יודעים זאת, ולכן יאיר לפיד הגיע להסכמות עם מנסור עבאס ובמסגרתן אם יוזמה שקשורה ללהט”ב תפריע לרע”ם, חברי המפלגה ולפיד יטפלו בנושא בשקט וינסו להגיע לעמק השווה, זאת במטרה לא לפגוע פומבית בקהילה הגאה ובבוחרים של המרכז-שמאל.

אולם, הקמת המקלט תפסה את חברי רע”ם לא מוכנים, ובמקום לפנות ללפיד כמסוכם טאהא פשוט “לא התאפק”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מבלול
    03/02/2022 19:27
    שבלול
  1. האמת בזמן סדום היו מאוד נאורים: היו רוצחים, עובדים אלילים, עושי מעשי סדום-גברים עם גברים, הכל חוקי בלי למצמץ. אז הגיעו “חשוכים” כמו משה רבינו ואמרו לא תרצח לא תנאף לא תשא את אלוקיך לשווא אהה איזה חשוכים!