מרגש: ריקי רוזנבוים הגשימה את החלום ופגשה את ראש העיר

ילדה מיוחדת השתתפה בתכנית טלוויזיה וסיפרה שהיא חולמת להיפגש עם ראש העיר ירושלים משה ליאון, כדי לרתום אותו עבור נזקקים • זמן קצר לאחר מכן החלום התקיים • ליאון: "את גיבורה, וירושלים כולה מעריצה אותך"
אבי כץ
ב' אדר א' התשפ"ב / 03.02.2022 12:46

ריקי רוזנבוים היא ילדה מיוחדת שמתמודדת עם אתגרים כבירים. בזמן שילדים אחרים במצבה מתמודדים עם קשיי היום יום, היא הקימה בכוחות עצמה את מיזם ‘לב חיה’ לחלוקת מזון לנזקקים, אותו היא מנהלת ביד רמה כבר זמן רב, בצורה מעוררת השתאות.

לפני מספר שבועות התארחה ריקי בתכניתה של הסופרת והיועצת  אפרת ברזל בערוץ ‘הידברות’.

במהלך המפגש סיפרה על המיזם החשוב, על ההתמודדויות האישיות שלה עם מצבה ועל השאיפות שלה ושל חברותיה. בין היתר סיפרה שיש לה חלום גדול שהיא רוצה להגשים: להיפגש עם ראש העיר ירושלים משה ליאון, ולרתום אותו למיזם שלה לסיוע לנזקקים ונצרכים.

הקטע המדובר מתוך השיחה הארוכה של ריקי וברזל הגיע לראש העיר ליאון, שהתרגש מאוד מהיוזמה והלב הגדול של ריקי. על המקום הרים ליאון טלפון לאנשי הפקת התכנית, וביקש להזמין את הילדה לפגישה אישית בלשכתו.

כמה ימים לאחר מכן הגיעה ריקי לפגישה בלשכת ראש העיר יחד עם הוריה, והתרגש מאוד. במשך שעה ארוכה ישבו ריקי עם ראש העיר, וסיפרה על מצבה המיוחד, ועל המאבקים שלה עם עצמה ועם הסביבה.

“לא קל להיות ילדה מיוחדת” אמרה ריקי, “אבל החלטתי לא לוותר, ולעשות עבור אחרים. לא רק לעצמי. הקמתי את מיזם ‘לב חיה’ שמחלק אוכל לנזקקים, וזה נותן לי סיפוק גדול בחיים. אני מתרגשת לפגוש אותך, ומבקשת לרתום אותך למאמצים שלי. תעזור לי לעזור לאחרים”.

ראש העיר משה ליאון מחה דמעה, והתוודה בפני ריקי ומשפחתה שעבורו זה אחד הימים המרגשים בקריירה.

“לראות נערה אמיצה כל כך, שמתעלה מעל כל המורכבות של החיים, ומגייסת את כולה למען האחר, זה משהו שלא רואים כל יום. את גיבורה, וירושלים כולה מעריצה אותך”.

ראש העיר הבטיח לריקי שיעמוד לימין המפעל החשוב שלה, וביקש ממנה לפנות אליו בכל עניין הקשור למיזם. “את מחייבת את כולנו להתאמץ יותר, למסור את הנפש עבור הזולת. מהיום יש לך שותף פעיל בלשכת ראש העיר, כל מה שאפשר לעזור – אני כאן. זו זכות עבורי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות