במשרד המשפטים זועמים: “כשדרעי ירצה לחזור כשר או ח”כ נבקש קלון”

במשרד המשפטים הופתעו מדבריו הקשים של יו"ר ש"ס ביום לאחר שנגזר דינו בגין עבירות מס: "הוא קיבל את שלו ועתה הוא מתריס נגד המוסד עימו הגיע להסדר" • הנקמה תבוא מאוחר יותר? "יורה לעצמו ברגל"
חרדים 10
ב' אדר א' התשפ"ב / 03.02.2022 12:40

במשרד המשפטים הביעו אכזבה קשה מהתנהלותו של אריה דרעי, אחרי שנגזר דינו בגין עבירות המס.

רוצה להיות ממונה על מועצה דתית? זו הדרך שמובילה לתפקיד הנחשק

גורם במערכת המשפט אמר  לאתר ynet: “ההתרשמות הייתה שדרעי מקבל אחריות על מעשיו, על עונשו ועל התוצאה העיקרית – התרחקות מהחיים הפוליטיים. התנהלותו, שכיבדה את שלטון החוק בכל מהלך חקירתו והמו”מ על עסקת הטיעון, התחלפה באחת בהתקפה על מוסדות האכיפה. הוא קיבל את שלו ועתה הוא מתריס נגד המוסד עימו הגיע להסדר” .

במשרד המשפטים אמרו כי מכיוון שעניינו של דרעי עבר למסלול של בית המשפט והעסקה אושרה, לא ניתן לנקוט בצעד נוסף. עם זאת, הזכירו כי דרעי “יורה לעצמו ברגל”.

אותו גורם שיגר איום מרומז: “כרגע הוא אזרח ולא ניתן להטיל עליו קלון. אבל אם יבקש לחזור לחיים הפוליטיים כחבר כנסת או כשר, אין ספק שהפרקליטות תבקש להטיל עליו קלון, בין השאר מהטעם שהוא לא כיבד אפילו את הסדר הטיעון שנעשה עמו”.

אתמול, במהלך מסיבת העיתונאים שקיים בכנסת, תקף דרעי את מערכת המשפט: “כל אדם בישראל יודע שאם לא היה קוראים לי אריה מכלוף דרעי, זה היה נסגר מול פקיד השומה וללא הליך פלילי. לא נאשמתי בהעלמה של אגורה אחת מרשויות המס”.

בנוסף, דרעי הצהיר כי ימשיך לפעול בכל הכח בזירה הציבורית, כולל בכנסת – זאת למרות שהשופט אמר מפורשות בגזר הדין שאחד משיקוליו לקבל את עסקת הטיעון היא כוונתו של דרעי ל”הדיר עצמו מרצון מעיסוק צרכי ציבור”.

דרעי הדגיש: “אני לא הולך לשום מקום – אני ממשיך כיו”ר תנועת ש”ס וממשיך לסייע לציבור מהכנסת או מכל מקום. אני וחבריי ממוקדים במטרה להפיל את הממשלה הזאת”.

כשנשאל אם ימשיך להוביל את המפלגה גם בבחירות הבאות – השיב: “אעמוד בראש תנועת ש”ס גם בבחירות הבאות וארוץ לכנסת. לא רואה שום מניעה או קלון”.

כאמור, במשרד המשפטים כבר רומזים, כי אם יבקש אז להתמנות לשר, הפרקליטות תדרוש להטיל עליו קלון.

רוצים גם אתם להצטרף לעשרות מיליוני האנשים שיצאו לחופשי מכלא העשן? לחצו כאן >>>>>>

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    דמעות תנין
    03/02/2022 12:53
    מיכאל ארלנגר
  1. כנראה שמשיח צדקנו יבוא בקרוב חוצפת פרנסי הדור בראשות דרעי קימת