למה כדאי לכם מאוד לבדוק כפל ביטוח?

על מנת למנוע מצב של כפל ביטוח, ההמלצה היא לעבוד עם סוכן מנוסה • בכל זאת לכם לא יהיה את הידע הדרוש על מנת למנוע מצב שכזה • סוכן שמכיר את כל חברות הביטוח השונות ידע בדיוק מה צריך לעשות
תוכן שיווקי
א' אדר א' התשפ"ב / 02.02.2022 19:29

כאשר אתם ניגשים לקנות חולצה חדשה, האם אתם משלמים עליה פעמיים? התשובה היא שלא, הרי אין בזה שום הצדקה אמיתית.

זו בדיוק הסיבה שבגללה אתם צריכים לבחון היטב את הנושא של כפל ביטוחי.

כפל ביטוח הוא מצב שבו אתם משלמים על אותו הביטוח דרך חברות ביטוח שונות. כלומר, אתם רכשתם בדיוק את אותה החולצה רק מחנות אחרת לחלוטין. במקרה כזה אתם משלמים בכל חודש מחדש סכום כפול ללא כל הצדקה אמיתית.

לא חבל שתמצאו את עצמכם בסיטואציה מהסוג הזה? למזלכם כיום עומדים לרשותכם הכלים על מנת למנוע מצב שכזה. תוכלו לבחון היטב את תיק הביטוח שלכם ולמנוע תשלום כפול על ביטוחים זהים.

תחסכו לעצמכם הוצאות מיותרות

בכל חודש אתם משלמים מאות שקלים על ביטוחים שונים שנועדו להגן עליכם. התשלום על ביטוחים שונים הוא כדאי, רק באמצעותם תוכלו למנוע הוצאות גבוהות מאוד בעתיד. חלק לא קטן מביטוחים יהיו כאלה שיחזירו את ההשקעה שאותה השקעתם בהם.

אך כאשר מדובר על כפל ביטוח, אין בו אף הצדקה כלכלית. הרי אתם משלמים עשרות שקלים כל חודש בדיוק על אותו הביטוח רק במקום אחר. למה שלא תחסכו לעצמכם הוצאות מיותרות שתוכלו לנתב אותן למקומות אחרים? ברגע שאתם חוסכים ביטוח אחד, תוכלו לרכוש ביטוח אחר שלא עמד לרשותכם. אולי על ביטוח אחד החיסכון יהיה קטן יחסית, אך על מספר ביטוחים החיסכון יהיה מאוד משמעותי.

אי אפשר להפעיל ביטוח כפול

יש כאלה שיוצאים מנקודת הנחה כי בזמן אמת הם פשוט יפעילו את שני הביטוחים. אך חשוב שתבינו כי בזמן אמת תהיה לכם אפשרות להפעיל רק ביטוח אחד בלבד.

כלומר תצטרכו לעשות את הבחירה בין הביטוח של חברה אחת לבין הביטוח של חברה אחרת. כך שזה רק ממחיש עד כמה הנושא של כפל ביטוח הוא בזבוז כספי גדול מאוד.

אם הייתם יכולים להפעיל את שני הביטוחים בו בזמן אולי הייתה הצדקה לביטוח כפול. אך כעת אתם כבר מבינים כי תהיה לכם האפשרות להפעיל רק אחד מהם. לכן כבר עכשיו אתם יכולים לבחור את הביטוח שהכי מתאים לכם. ביטוח שיאפשר לכם לדעת כי לא אמורות להיות לכם סיבות מיוחדות לחשוש.

מה חשוב לדעת על כפל ביטוח?

• אל תצאו מנקודת הנחה כי חברת ביטוח תספר לכם כי יש לכם ביטוח דומה. לכל חברת ביטוח יש אינטרס להפוך אתכם ללקוחות שלה. מבחינתה למכור לכם את אותו הביטוח פעם אחר פעם על מנת להגדיל את הכנסותיה. אתם אלה שצריכים לבחון היטב אילו ביטוחים יש לכם ואילו ביטוחים חסרים לכם. אף אחד לא יעשה את העבודה הספציפית הזאת במקומכם.

• כיום ישנה אפשרות לבצע בדיקה מקיפה לתיק הביטוח באמצעות אתרים שונים. אתרי אינטרנט שנועדו על מנת לבצע את הבדיקה במיוחד עבורכם. המשמעות היא שהבדיקה עצמה לא תביא איתה כאבי ראש או השקעת זמן רב. כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק להיכנס לאתר ולהזדהות בו. לאחר מכן תיק הביטוח המלא שלכם יהיה גלוי בפניכם.

• על מנת למנוע מצב של כפל ביטוח, ההמלצה היא לעבוד עם סוכן מנוסה. בכל זאת לכם לא יהיה את הידע הדרוש על מנת למנוע מצב שכזה. סוכן שמכיר את כל חברות הביטוח השונות ידע בדיוק מה צריך לעשות. הוא יבין אילו ביטוחים כפולים רשומים על שמכם, ומה יהיה אפשר לעשות כדי למנוע מצב שכזה.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות