טרגדיה בירושלים: ילד חרדי כבן 12 נספה בשריפה שפרצה בביתו

השריפה פרצה בדירה בקומה רביעית בבניין מגורים ברחוב דניאל בשכונת מוסררה • בן 49 נפגע קל משאיפת עשן • איש הצלה: "לאחר שפעולות הכיבוי הסתיימו, נכנסנו לדירה וראינו את הנער ללא סימני חיים" • חוקרי שריפות בודקים, יחד עם חוקרים מהמשטרה, את הסיבות לפריצת האש
חיים טוויל
א' אדר א' התשפ"ב / 02.02.2022 00:22

ילד חרדי כבן 12 נספה הלילה (רביעי) בשריפה שפרצה בדירה בקומה רביעית בבניין מגורים ברחוב דניאל בשכונת מוסררה בירושלים.

השיטה שסחפה להפסקת עישון מגיעה למגזר החרדי. מה הקסם?

האבא, בן 49, נפגע קל משאיפת עשן.

כוחות הצלה שהגיעו לזירה קבעו את מותו של הילד, ופינו לבית החולים במצב קל את האב שנפגע קל. איחוד הצלה פינו את האמא והאחות, במצב קל ובהכרה מלאה.

ארבעה צוותים של לוחמי  אש שפעלו במקום השתלטו על הדליקה וחוקרי שריפות בודקים את הסיבות לפריצת האש, יחד עם חוקרים ממשטרת ירושלים.

העיתונאי לירן תמרי מ’ידיעות ירושלים’, צייץ: “על השריפה הזאת ידברו עוד הרבה. במשך חצי שעה כבאות לא מצליחים להכניס מנוף חילוץ לרחוב”.

הקריאה על אודות השרפה התקבלה בשעה 23:16  במוקד 101 של מד”א במרחב ירושלים.

בוידאו: דוד דישי, נהג אמבולנס איחוד הצלה, שפינה לשערי צדק את האם והאחות

פראמדיק מד”א אורן בריל: “כשהגענו לרחוב ראינו את האש והעשן עולים מדירה בקומה האחרונה של בניין המגורים. לאחר שפעולות הכיבוי הסתיימו נכנסנו לדירה וראינו את הנער שהיה מחוסר הכרה. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו.

“גבר בן 49 שנפגע באורח קל משאיפת עשן טופל בחמצן במקום ופונה במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים.”

אלי במברגר, חובש איחוד הצלה: “למרבה הצער צוותי הכיבוי איתרו בדירה ילד כבן 12 ללא רוח חיים. רופא ופרמדיק מצוות ניידת טיפול נמרץ של איחוד הצלה העניקו סיוע לגבר ואשה במצב קל שסובלים מבעיות נשימה עקב שאיפת עשן”.

רמי דוויב, חובש נוסף של איחוד הצלה: “מדובר באירוע מצער וכואב. עקב אופי האירוע הגיעו למקום גם צוותי חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה לסייע לבני המשפחה”.

משה חמד, מתנדב זק״א: ״מדובר בשריפה שפרצה בקומה רביעית בבנין מגורים ככל הנראה כתוצאה מקצר חשמלי. כשהגענו למקום הייתה המולה רבה, צוותים רבים של לוחמי האש פעלו בזירה ונלחמו בלהבות. לצערי, מתוך הדירה הבוערת חולץ ילד צעיר כבן 12 ללא סימני חיים עם כוויות קשות. פראמדיק מד״א במקום אישר את מותו. מתנדבי זק״א ירושלים טיפלו בכבוד המת.״

גופת הילד המנוח הועברה למכון באבו כביר להמשך בדיקה וזיהוי.

כוחות המשטרה שהגיעו לזירה פעלו לסגירת הזירה. חוקרי משטרת מחוז ירושלים ומעבדת הזיהוי הפלילי חוקרים את האסון.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות