נלחם? זה הצעד של השר ליברמן נגד החברות שלא יורידו מחירים

החברות שאותן מבקש השר לבדוק: אסם-נסטלה, דיפלומט מפיצים, שסטוביץ', רסטרטו יבוא ושיווק וליימן שליסל • ליברמן: "פניתי הבוקר לוועדת המחירים שתבחן מהר ככל הניתן את שימושן של החברות בכוח שוק עודף לצורך גריפת רווחים עודפים על חשבון הציבור"
אריה ריבקינד
ל' שבט התשפ"ב / 01.02.2022 16:37

מתחיל להילחם? שר האוצר אביגדור ליברמן ביקש היום (שלישי) מוועדת המחירים המשותפת למשרדי האוצר והכלכלה לבדוק אם שורת חברות, יצרניות ויבואניות, עושות שימוש לרעה בכוח השוק שלהם.

החברות שאת מחיר מוצרי הצריכה אותן מבקש השר לבדוק – הן: אסם-נסטלה, דיפלומט מפיצים, שסטוביץ’, רסטרטו יבוא ושיווק וליימן שליסל.

ועדת המחירים היא ועדה המשותפת למשרד האוצר ולמשרד הכלכלה והתעשייה, והשר מבקש לבחון את רמות הריכוזיות בשווקים של מוצרי צריכה שצפויים להתייקר.

“אנחנו מברכים על החלטת החברות שנענו לפנייתנו ובחרו שלא לעלות, ואף להוזיל, את מחירי מוצריהן ובכך הפגינו סולדיריות בתקופה המורכבת שפוקדת אותנו בימים אלו”, אמר ליברמן.

“את פעילות יתר החברות אנחנו נבחן בכל האמצעים העומדים לרשותנו, ולראיה פניתי הבוקר לוועדת המחירים שתבחן מהר ככל הניתן את שימושן של החברות בכוח שוק עודף לצורך גריפת רווחים עודפים על חשבון הציבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות