נגד הניצול החזירי: זו המכה שראש העיר קריית מלאכי הנחית על אסם

על רקע הזעם הציבורי: אליהו זוהר הורה שלא לרכוש יותר מוצרים של חברת אסם מכספי הארנונה של העירייה • זוהר: "לא נאפשר לפגוע במשפחה הישראלית. כספם של תושביי אינם הפקר" • דובר העירייה: "מדובר באקט סימלי, העירייה רוכשת לטובת כיבוד ואירוח"
ישראל יוספי
ל' שבט התשפ"ב / 01.02.2022 14:33

ראש עיריית קריית מלאכי אליהו זוהר הודיע הבוקר (שלישי) למנהל הרכש בעירייה כי העירייה לא תרכוש יותר מוצרים של חברת אסם מכספי הארנונה.

ראש העיר הציב תנאי: “עד שחברת אוסם לא תחזור בה מהכוונה להעלות את מחירי מוצריה, עיריית קרית מלאכי לא תרכוש שום מוצר של החברה”.

לי דיווח בחדשות 12, במכתבו נימק ראש עיריית קריית מלאכי: “על כל נבחר ציבור לנקוט עמדה ערכית וחד משמעית כי לא נאפשר לפגוע במשפחה הישראלית. כספם של תושביי אינם הפקר”.

הצעד נעשה על פי הצעתו של ראש העיר הקודם ליאור קצב – שבירך: “מברך את חברי ראש העיר מר זוהר על העמידה הנחרצת לפתיחת המאבק של ראשי רשויות ביוקר המחייה. אם הממשלה הזו לא מסוגלת, והיא לא מסוגלת, הציבור ייקח את המאבק בידיים”.

שאלנו את דובר העיריה: מתי העירייה קונה מוצרי אוסם? ובאיזה תקציב מדובר?

“מדובר באקט סימלי כפי שציין ראש העיר ולאו דווקא משהו שימוטט את אוסם. העירייה רוכשת לטובת כיבוד בישיבות, אירוח וכדומה”.

באיזה תקציב?

“לא יודע לפרוט לשקלים”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    עיריית קרית מלאכי וואו...
    02/02/2022 12:54
    חיים כהן
  1. בס”ד

    אוסם עומדת לפשוט רגל בגלל שעיריית קרית מלאכי לא תקנה מהם כיבוד, פשוט דיבילים ברמה לא נורמלית, את מי דפקת את בעל החנות שממנו הייתם קונים…. יותר טוב תתדאגי שבעלי עסקים לא יברחו לכם מהעיר בגלל ההתנהלות המפגרת שלכם בכל הקשור לארנונה לעסקים. תתבגרו!

    • משתמש אנונימי (לא מזוהה)   03/02/2022 09:20

      ראש העיר “עניי עירך קודמים לכולם”
      אז במקום לצרוך כיבוד מכספי הארנונה לך תדאג לקשישים, לניצולי השואה,לצעירים שעוד רגע לא ישארו בעיר ולכל השקופים אל תדאג לאוסם…אתה פוגע בבעלי העסקים קח לך יועצים טובים

  2. ראש עירית קרית מלאכי כנגד העלאת המחירים באוזן.
    02/02/2022 18:34
    יואל דוד אלבק
  3. כבוד ראש העיר אליהו זהר, כל הכבוד על הרתמותך לחרם אל מול חברת אוסם,אבל……האם אנו התושבים, יכולים לבצע חרם על המועצה ,ולא לשלם את תוספת הארנונה שאתה וחברים לקואליציה, השתתם עלינו לא מזמן ?

  4. כיבוד לאירועי עיריית קרית מלאכי
    03/02/2022 09:14
    מאדם x
  5. מחווה יפה מצד ראש העיר….כל הכבוד
    אבל צורם מאוד שהתשלום לכיבוד נלקח מכספי הארנונה

    • תושבת קרית מלאכי   03/02/2022 17:37

      יותר טוב תמחק את הכחול לבן מהחניות שחטה את האנשים מהכנסות ותשלום החניה אי אפשר אפילו לבקר חברים בשכונות בלי לשלם על חניה.אדם חולה צריך לנסוע למרפאה צריך לשלם בשביל להחנות גועל נפש. מה נהיה מקרית מלאכי?