אימו של נפתלי פרנקל הי”ד פגשה את הוריו של הנעדר

בן-ארי בועז
|
א' אלול התשע"ד / 27.08.2014 08:11
רחלי פרנקל, אמו של נפתלי פרנקל הי”ד שנחטף ונרצח בידי מחבלים, נועדה אתמול עם הוריו של תלמיד הישיבה אהרון סופר, שנעדר מאז צהרי יום שישי • אמו של סופר ניצלה את ההזדמנות ופנתה שוב לציבור בבקשה לסייע בחיפושים אחר בנה • ההורים המודאגים מציעים פרס כספי למי שיסייע באיתור בנם

רחלי פרנקל,  אימו של נפתלי פרנקל הי”ד, הגיעה אמש (שלישי) אל הבית בו מתארחת משפחת סופר, לאחר שבנם אהרון נעדר מאז צהרי יום שישי.

במהלך הפגישה עודדה את רוחם של ההורים, וקראה יחד עם הוריו לבוא ולתמוך בעשרות המתנדבים המנהלים את מסע החיפושים, אחר בחור הישיבה הנעדר.

לאחר מכן נערכה במקום ישיבת צוות של מנהלי משמרות החיפושים, בהם הועלו רעיונות חדשים לחיפוש. ההורים הצטלמו בסיומו לקמפיין עם תמונות בנם הנעדר.

עם סיום הפגישה קראו שוב שני ההורים לכל כלי התקשורת במקום, ובקשו שיפרסמו שכל אחד שיכול או יודע שביב מידע על בנם שיבוא וימסור אותו. אביו של הנעדר הודה למחפשים, למשטרת ישראל ולכוחות הבטחון בארה”ב, אשר הנעדר הוא מאזרחיה.

אתמול הציעו ההורים בסרטון וידאו שפרסמו פרס כספי למסייע באיתור בנם, האם אומרת בהקלטה, בשפה האנגלית: “זה זמן קצת קשה בשבילי לדבר כרגע, אבל אני אשתדל לדבר. אני רוצה להודות לכולם על כל העזרה, אני מבקשת וממש מתחננת, אם מישהו שמע על אהרון או ראה כל דבר קטן, בבקשה מיד תתקשרו למשטרה להודיע על זה”.

אביו של סופר אמר תוך שהוא מקריא מהכתב: “הבן שלנו אהרון יצא להליכה ביער ירושלים ביום שישי 22 לאוגוסט, ונראה לאחרונה בשעה 12 בצהריים באזור יד ושם.

“המשטרה חוקרת עם כל האמצעים שבידיה ובודקת את כל הכיוונים האפשריים. אנחנו רוצים להודות לשגרירות האמריקנית ולקונסול, ל-FBI, למשטרת ישראל ולזק”א על כל הניסיונות שלהם למצוא את הבן היקר שלנו אהרן”.

ההורים אומרים בהודעה כי הם מציעים פרס כספי גדול למי שימסור מידע שיוביל לאיתורו של בנם: “אנחנו מציעים פרס כספי של 100,000 שקלים לכל מי שיצליח לעזור לנו למצוא את אהרון שלנו”.

אהרון סופר, אזרח ארצות הברית, טייל ביום שישי האחרון עם חבר ביער ירושלים, כאשר השניים הגיעו למדרון תלול. החבר סירב לרדת והשניים קבעו כי ייפגשו בנקודת מפגש. אולם הזמן חלף וסופר לא הגיע – ומאז נעלמו עקבותיו.

מאז נודע על היעלמותו מנהלים כוחות משטרה, יחידות חילוץ, מתנדבי זק”א ואיחוד הצלה, ותלמידי ישיבות חיפושים אחריו. המשטרה תשאלה את כל מכריו וראשי הישיבה בניסיון להתחקות אחר התעלומה.

החיפושים נמשכים, כולל במישור המודיעיני – אולם לפי שעה ללא קצה חוט.

במשטרה מבקשים מכל היודע דבר על מקום הימצאו או יכול לסייע באיתורו, להתקשר למשטרת ירושלים בטלפון 02-5391520, או למוקדי 100 בתחנות המשטרה ברחבי הארץ.