יפה בן-דויד: מתווה בנט ‘מפוקפק ופופוליסטי, מפקיר ומסכן חיים’

הסתדרות המורים: "הממשלה מתעקשת על מתווה מסוכן כדי לחפות על הכישלונות שלה בניהול המגיפה במערכת החינוך" • לאחר התערבות בית הדין לעבודה שביתת המורים בוטלה והלימודים החלו כסדרם • אחר הצהרים יתקיים דיון בבית הדין
חרדים 10
כ"ה שבט התשפ"ב / 27.01.2022 11:32

לאחר איום המזכ”לית של הסתדרות המורים על שביתה: בית הדין לעבודה בתל אביב הוציא הבוקר (חמישי) צווי מניעה למורים, לפיו הלימודים בבתי הספר יתקיימו כסדרם על פי מתווה ביטול הבידודים.

התגוששות מומחים? הסערה המפותלת סביב החיסון נגד הקורונה

איך אפשר לעבור בנק בקליק ללא עלות? • כל השאלות והתשובות

איפה מתבצעות בדיקות הקורונה? איזו בדיקה עושים ומתי? כל המידע

בריאיון לרן בנימיני בתוכנית הבוקר הזה ברשת ב, אמרה מזכ”לית הסתדרות המורים יפה בן-דויד כי הממשלה קיבלה החלטה פופוליסטית ומפקירה את עובדי ההוראה.

“ההחלטה שלנו היא צעד מחאה ולא שביתה”, אמרה בן-דויד.

לדבריה, ביטול מתווה הבידודים מסכן את ציבור המורים ואין בכוונתה לתת לכך יד. בן-דויד הדגישה, כי אם ההחלטה על ביטול מתווה הבידודים נכונה, היא אינה מבינה מדוע לא מיישמים את המדיניות הזו בכלל המשק.

היא הוסיפה כי הסתדרות המורים תשמיע את עמדתה בדיון בבית הדין אחר הצהרים.

בנימוקי בית הדין לדחות את החלטת הסתדרות המורים לשבות נכתב: “מאחר שההכרזה על השביתה הגיעה כ-11 שעות בלבד לפני פתיחת יום הלימודים, באופן שאינו מותיר די זמן לקיים דיון בה במעמד שני הצדדים, ולמאזן הנוחות הנוטה להערכתנו באופן מובהק לטובת המדינה”.

מהסתדרות המורים נמסר: “חבל שהממשלה מתעקשת להמר על מתווה מפוקפק שמסכן את חיי התלמידים ועובדי ההוראה. הממשלה מתעקשת על מתווה מסוכן כדי לחפות על הכישלונות שלה בניהול המגיפה במערכת החינוך. הסתדרות המורים נקטה אתמול בצעדי מחאה נוכח החלטת הממשלה, היא תתייצב לדיון שנקבע בבית הדין לעבודה ותעשה כל שביכולתה כדי להמשיך ולהגן על בריאותם של עובדי ההוראה והתלמידים”.

פרוייקטור הקורונה פרופ’ סלמן זרקא אמר הבוקר ברשת ב’ כי הוא תומך במתווה ביטול הבידודים, אך הוסיף כי המליץ לראש הממשלה ולשר הבריאות לדחות בשבוע את יישומו. פרופ’ זרקא ציין כי בתוך כמה ימים צפוי לרדת היקף התחלואה ולכן היה מקום לדחות את המתווה בשבוע.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות