אמסלם: את מנדלבליט נכניס לכלא. ברקת יותר גרוע מלפיד. סער? נאלח

ח"כ אמסלם מאשים את ח"כ ניר ברקת בהתססת האווירה בליכוד: "ברקת לא ליכודניק ולא היה ליכודניק. יש פה בלוף. הוא מזכיר לי את לפיד רק יותר גרוע. לדעתי הוא עושה גם את הסקרים" • על ה'פייק פינוי' המתוכנן בחאן אל אחמאר: "שיבנו להם שכונה בתל אביב. אלה אזרחי הרשות"
אריה ריבקינד
כ"ד שבט התשפ"ב / 26.01.2022 10:52

השר לשעבר ח”כ דודי אמסלם מהליכוד טען הבוקר (רביעי), בראיון לרדיו קול ברמה, כי עמיתו לסיעה, ח”כ ניר ברקת, הוא שמזמין את הסקרים שמנבאים לברקת ניצחון ביום שאחרי נתניהו.

איפה מתבצעות בדיקות הקורונה? איזו בדיקה עושים ומתי? כל המידע

אמסלם: “בליכוד אין מלחמות. יש רק בנאדם אחד שגם שואל את השאלות וגם שולח את האס-אמ-אסים וגם עונה – זה מר ברקת. לדעתי הוא עושה גם את הסקרים. קניית שלטון בכסף זו עבירה פלילית חמורה.

הוא המשיך: “ברקת לא ליכודניק ולא היה ליכודניק. היחיד שמכיר אותו בליכוד זה אני. הוא כמעט קרע את המכנסיים כדי לקבל את סניף קדימה. אני מכיר אותו 25 שנה.  יש פה בלוף. זה אדם ששם הרבה מאוד כסף, יש תעשייה של שקרים, והוא מזכיר לי את לפיד רק יותר גרוע. אין לו קשר לשום נושא ליכודי – לא למסורת ולא לארץ ישראל”.

ח”כ אמסלם תקף את היועמ”ש מנדלבליט על רקע עסקת הטיעון שחתם עם אריה דרעי: “הפרישה של דרעי משפיעה עליי באופן אישי. אתמול ברביבאי גם עשתה עבירה בתום לב, אז גם אריה דרעי. זו חוצפה של מנדלבליט, תראו את דרעי וליצמן. הוא יזכר לדראון עולם”.

הוא הבטיח: “נקים וועדת חקירה ממלכתית להכניס את מנדלבליט לכלא. זה העבריין הכי גדול במדינת ישראל”.

עלך שר המשפטים, אמר: “הכול קשקוש. בן אדם שמחובר באמת לא יכול לפעול אחרת. מדובר באופורטוניסט. בעם ישראל תמיד היו בוגדים ונאלחים. בעם ישראל יש הרבה כאלה, יש ערב רב”.

בשלב הזה, המראיין שאל אותו אם גדעון סער הוא יהודי בוגד – ואמסלם השיב: “בוודאי. איזו שאלה. אם היה יהודי מסורתי כמו שאתה אומר וחשובה לו מדינת ישראל ומסורת ישראל – הוא היה נותן לעבאס את מה שנתן?”.

על התכנית ל’פייק פינוי’ של ממשלת בנט בחאן אל אחמאר – אמר: “יש פלישה של בדואים לחאן אל אחמאר, במקום שהמדינה תעיף אותם הם בונים להם יישוב. שיבנו להם שכונה בתל אביב. אלה אזרחי הרשות הפלסטינית.”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מעולה - תמשיך דודי
    26/01/2022 18:38
    מאיר נתיב
  1. כל נאום של דודי וקולות עוברים מהליכוד לגנץ