בנט: אני מנהל בקור רוח • סמוטריץ: 2000 מתו בחצי שנה! עם חיסונים!

נפתלי בנט מגיב למתקפה של מנהיג המחנה הלאומי: "טוב לראות שנתניהו התפנה מענייניו האישיים וחזר להפיץ היסטריה וכאוס כהרגלו" • איש התקשורת אראל סגל: "פלא פלאים בנט התפנה לרגע מהתיווך האינטנסיבי בין אוקראינה לרוסיה כדי לצייץ נגד נתניהו"
אריה ריבקינד
כ"ג שבט התשפ"ב / 25.01.2022 20:14

השתוללות האומיקרון: נפתלי בנט הגיב הערב (שלישי) למתקפה של מנהיג המחנה הלאומי בנימין נתניהו, על החלטת הממשלה לבטל את מתווה בידודים במערכת החינוך החל מיום חמישי – למרות למרות העדויות מארצות הברית על מחלות ותסמינים קשים שפוגעים בילדים שחלו באומיקרון.

התגוששות מומחים? הסערה המפותלת סביב החיסון נגד הקורונה

“טוב לראות שנתניהו התפנה מענייניו האישיים וחזר להפיץ היסטריה וכאוס בכל הכח כהרגלו”, צייץ בנט. “אחרי 3 סגרים, 6,500 ישראלים שמתו, 100,000 עסקים שנסגרו, מיליון מובטלים וילדים שלמדו רק דרך מסכים – אזרחי ישראל אומרים לו – תודה אבל לא תודה. הממשלה בראשותי תמשיך לנהל את המדינה בקור רוח ובאחריות”.

בצלאל סמוטריץ הגיב:  “בנט הצליח להביא את ישראל לשיאי תחלואה שמשאירים אבק לכל העולם, קריסה של בתי החולים וצוותים רפואיים שכוססים ציפרנים לקראת השיא שלפניהם. 2000 מתים בחצי שנה! עם חיסונים! הכניס חצי מדינה לסגר לא רשמי שפגע במאות אלפי עסקים ללא שום פיצוי והוא מדבר על ניהול בקור רוח ובאחריות.

“והכל כמובן הפוך לחלוטין מכל מה שהוא אמר וכתב בעבר (כמו למשל בסרטון הזה על הסכנות ארוכות הטווח בהדבקת ילדים). אין דברים כאלה. פשוט אין”.

איש התקשורת  אראל סגל הגיב: “פלא פלאים בנט התפנה לרגע מהתיווך האינטנסיבי בין אוקראינה לרוסיה כדי לצייץ נגד נתניהו. איש ברוך כשרון הביא אותנו למקום הראשון הידד”.

איש התקשורת יותם זמרי צייץ בתגובה לבנט: “בוא חמוד, אתה לא רוצה לדעת מה חלק די גדול מאזרחי ישראל אומר לך”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    פשוט שד הבן בליעל הזה! יימח שמו נוכל רמאי גנב
    26/01/2022 15:43
    עדי
  1. מדינה בהתאבדות

  2. התבלבלתם, ראש הממשלה בנט הגיב למתקפה של יור האופוזיציה נתניהו.
    26/01/2022 21:51
    מעיין
  3. ולא כפי שכתבתם