פיסטוק לפסח I טעמן מגישה: שמן אגוזי פיסטוק כשר לפסח

ההכנות לפסח בעיצומן, ולקדחת הקניות לקראת החג מצטרפת הפתעה טעימה: שמן אגוזי פיסטוק ללא חשש קטניות.
שלמה בן חיים
כ"ב אדר ב' התשע"ד / 24.03.2014 20:47

מדפי השמנים בחנויות המתמחות, גדלו מאד לאחרונה ונוספו עוד ועוד שמנים איכותיים. לקטגוריית השמנים המובחרים, מצרפת טעמן שמן אגוזי פיסטוק, לצד שמן אגוזי מלך, שמן אגוזי לוז, שמן זית זך, שמן זית כתית מעולה ושמנים נוספים. שמן אגוזי הפיסטוק החדש הוא לא רק בשורה טובה של גיוון אלא גם של ערכים תזונתיים, כל עוד משתמשים בשמן איכותי. טעמן, מביאה ארצה את שמן אגוזי הפיסטוק הטוב והכשר בעולם.

תהליך הייצור וההפקה של השמנים כיום, כמו גם הטכנולוגיה, מאפשר להפיק שמן כמעט מכל זרע, אגוז או פרי: לכל אחד מהשמנים הללו טעם ייחודי, חומציות משלו וערכים תזונתיים האופייניים לו. עם שמן אגוזי הפיסטוק של טעמן אפשר לעשות במטבח כמעט הכול: לבשל, לטגן, להקפיץ, לאפות ולתבל. שמן אגוזי הפיסטוק החדש עשיר בחומצות שומן חד בלתי רוויות ובוויטמין E ונהנה מטעם אגוזי חזק ומובהק.

“נערכנו כמו בכל שנה עם מאות מוצרים למהדרין”. מסביר שלום חיים מנכ”ל טעמן, “מאידך, אנחנו יודעים שלצד ההקפדה על כשרות מצוינת ומבחר עצום, הצרכנים שלנו מעוניינים בחדשנות, ואנחנו שמחים להביא אותה השנה עם שמן אגוזי הפיסטוק המתקדם. בקולקציית פסח תשע”ד מוצעת נבחרת שמנים איכותית המשדרגת ומתבלת כל ארוחה בטעם משובח ובכשרות המהודרת של בד”ץ העדה החרדית”.

 

כשרות: בד”ץ העדה החרדית

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות