‘מחלוצי תחום הפרסום’: היועץ האסטרטגי ראובן אדלר ז”ל נפטר בגיל 78

הפרסומאי והשותף במשרד אדלר "חומסקי ורשבסקי GREY ושות'" הלך לעולמו בגיל 78 • עמד מאחורי קמפיינים רבים בפוליטיקה הישראלית • היה אחד מחברי 'פורום החווה' של אריאל שרון
אבי כץ
כ"ג שבט התשפ"ב / 25.01.2022 10:46

הפרסומאי והיועץ האסטרטגי ראובן אדלר נפטר היום (שלישי) בגיל 78.

איפה מתבצעות בדיקות הקורונה? איזו בדיקה עושים ומתי? כל המידע

אדלר נולד בוורשה הכבושה, בעיצומה של מלחמת העולם השנייה, שנת 1943. משנסתיימה המלחמה המשיך להתגורר בפולין ועלה לארץ בשנת 1948 בגיל 5 עם הוריו, שהקימו בית בקרית ים.

את שירותו בצה”ל עשה בטייסת תחזוקה בחיל האוויר.

הוא היה שותף במשרד הפרסום ‘אדלר חומסקי ורשבסקי GREY ושות”, ועמד מאחורי קמפיינים רבים בפוליטיקה הישראלית.

אדלר עוסק ביחסי ציבור וייעוץ תקשורתי ואסטרטגי, לחברות עסקיות כמו גם לפוליטיקאים ומפלגות והתפרסם במיוחד בשל קשריו עם אריאל שרון ועם מפלגת קדימה. בבחירות לכנסת ב-2001 ו-2003 הוא הריץ את שרון ז”ל, וב-2006 את אהוד אולמרט. הוא נמנה עם ‘פורום החווה’ של שרון.

בהמשך ניהל אדלר את הקמפיין של ציפי לבני ומפלגת קדימה בבחירות 2009, שזכתה ב-28 מנדטים.

הקמפיין האחרון שניהל היה בשנת 2015 עבור רשימת המחנה הציוני ויצחק הרצוג. לאחר שהמחנה הציוני הפסיד לליכוד, חלק – בדרכו – שבחים לנתניהו: “הוא קמפיינר מצוין. הוא השתמש במסרים פשוטים, קצת הפחדה וזה כמובן – עבד”.

קבוצת ‘אדלר חומסקי ורשבסקי GREY ושות” מונה כיום יותר מ-10 חברות פעילות ומעסיקה מאות עובדים.

ח”כ בנימין נתניהו ספד לו: “הצטערתי לשמוע על פטירתו של ראובן אדלר, מחלוצי תחום הפרסום בישראל. ראובן ואני עבדנו יחד במסע הבחירות ב-1996 והתרשמתי עמוקות ממקצועיותו ומחוש ההומור הייחודי שתמיד ליווה אותו. אני שולח תנחומים לבני משפחתו. יהי זכרו ברוך”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות