טעות בזיהוי? פיצוץ רכב ברחובות: אם בהריון ובתה נפצעו קשה וקל

האישה אינה מוכרת למשטרה - נבדק אם מדובר בטעות בזיהוי • הערכה ראשונית: מטען חבלה הוטמן ברכב • האם, כבת 29, בהריון מתקדם, סובלת מחבלה רב מערכתית • חובש איחוד הצלה: "מדובר בזירה קשה מאוד, הרכב היה שרוף והפצועות היו שרועות מחוץ לרכב"
חיים טוויל
כ"ג שבט התשפ"ב / 25.01.2022 10:21

אישה בת 29, בהריון מתקדם, ובתה הפעוטה כבת שנה וחצי, נפצעו כתוצאה מפיצוץ רכב הבוקר (שלישי) ברחוב כרמל בשכונת אחוזת הנשיא, אחת השכונות היוקרתיות בעיר רחובות, הממוקמת סמוך למכון ויצמן.

איך אפשר לעבור בנק בקליק ללא עלות? • כל השאלות והתשובות

מצבה של האם מוגדר בינוני-קשה ומצבה של הפעוטה קל.

לא ברור אם השתיים שהו ברכב בזמן הפיצוץ או היו לידו.

המשטרה פתחה בחקירה ונסיבות האירוע נבדקות, כאשר אל הזירה הוקפצו כוחות גדולים, כולל חבלנים. ההערכה הראשונית של המשטרה היא כי מדובר במטען שהוטמן ברכבה.

לפי דיווח בחדשות 12, גורמי החקירה אומרים שמדובר באישה נורמטיבית שלא מוכרת למשטרה, והחוקרים בודקים את האפשרות שאולי מדובר בטעות בזיהוי כחלק ממלחמות עבריינים.

חובשים בכירים במד”א, שאהדי אלשמאלי וארז כהן, סיפרו: “כשהגענו למקום, ראינו רכב מפורק, סמוך לרכב שכבה אשה כבת 29 בהכרה היא סבלה מחבלה רב מערכתית, בזרועות אחד האנשים הייתה תינוקת כבת שנה וחצי בהכרה עם חבלה בראש. הענקנו להם טיפול ראשוני מהיר העלנו אותם לאמבולנס ופינינו אותן לבית החולים כשמצבה של האשה בינוני עד קשה והתינוקת קל עד בינוני”.

יהונתן ססי, חובש איחוד הצלה שהגיע לזירה, סיפר: “מדובר בזירה קשה מאוד, הרכב היה שרוף. הפצועות היו שרועות מחוץ לרכב. יחד עם חובשים נוספים של איחוד הצלה הענקתי להם סיוע רפואי מציל חיים ולאחר מכן הם פונו בניידות טיפול נמרץ לבית החולים להמשך טיפול”.

חיה, דיירת בבניין שהפיצוץ אירע ממש מתחתיו, סיפרה לחדשות 12: “זה מפחיד מאוד, לא נעים והגיע הזמן שישימו על כל העבריינים האלה יד. שמעתי את הרעש של הפיצוץ, שמעתי בום רציני, הכל רעד, ולא הבנתי מאיפה זה. בהתחלה חשבתי שזה מהמרכז המסחרי שבונים, עד שאצלנו בוואסאפ כל הדיירים החלו לכתוב והבנו מה קרה. חלילה הבניין היה יכול להינזק – זה היה עוד יותר גרוע”.

בית החולים קפלן עדכן כי מצבה של האישה מוגדר בינוני עד קשה, אבל יציב והיא בהכרה מלאה. היא סובלת מפציעה קשה ברגל והועברה לחדר ניתוח. כמו כן, בוצעה הערכה על ידי רופאי נשים לגבי מצב העובר, ובשלב זה נראה שמצבו יציב. לאחר הניתוח האורתופדי תתבצע הערכה נוספת.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות