יהודי רוסיה יאכלו את המצות של מאפיית קרלין במודיעין עלית • צפו

מאפיית המצות של חסידות קרלין במודיעין עילית מייצרת עבור יהודי רוסיה את ה'מצה שמורה' • בשבועות הקרובים יועמסו המצות במכולות ענק, ויועברו למוסקבה - ומשם ברכבות משא לכל ערי רוסיה
נתן פרל
כ"ב שבט התשפ"ב / 24.01.2022 13:56

לקראת חג הפסח: באיגוד הקהילות היהודיות של רוסיה כבר מפיקים צוותות היגוי וביצוע את עריכת סדרי פסח בכל הקהילות היהודיות הפזורות ברחבי מדינת הענק והפצת מצה שמורה לכל יהודי.

7 מיליון ילדים אמריקנים שהתחסנו לא טועים: התחסנו וחסנו גם אתם

בימים אלו הוכשרו מפעלי מזון נוספים, כדי להרחיב את מגוון המזון הכשר לפסח למהדרין. מפעלים אלו מתווספים למפעלים שמספקים כבר מספר שנים מוצרי מזון רבים, ועומדים תחת הכשרות המהודרת של הרבנות הראשית לרוסיה.

רבה הראשי של רוסיה, הגאון רבי בערל לאזאר, גייס תומכים רבים שלקחו על-עצמם לסייע לקראת החג.

הרב הראשי, שעוקב מקרוב אחר ההכנות, ביקר בין היתר, לפני מספר ימים, במאפיית המצות המהודרות של חסידות קרלין בעיר מודיעין עילית – אחת המאפיות המייצרות עבור יהודי רוסיה את הכמויות הגדולות של מצה שמורה. בשבועות הקרובים יועמסו המצות במכולות ענק, ויועברו, תוך שמירה קפדנית, למוסקבה – ומשם ברכבות משא לכל ערי רוסיה.

בתמיכת משפחת ורדיגר מאוסטרליה, בשיתוף עם הסוכנות היהודית, תתבצע חלוקה של ‘מצה שמורה’ חינם לכל יהודי רוסיה לשני לילי הפסח הראשונים, ולעריכת הסדרים הציבוריים.

בנוסף, מאות אלפי משפחות נצרכות יקבלו חבילות ‘קמחא דפסחא’ לכל ימי החג.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות