אדלשטיין זורק עוד אבן: “לא רואה מצב שחוזרים לקואליציה עם ביבי”

שר הבריאות לשעבר ב'אופירה וברקוביץ': "ברור לי כשמש שברגע שאני אבחר, אני מקים קואליציה בלי יאיר גולן, בלי רע"מ ובלי מפלגות שאני לא יודע מה הן עושות שם" • עשרות יו"ר סניפים וראשי ערים בליכוד: "לכנס את המרכז ולקבוע שנתניהו יישאר יו"ר התנועה גם אם יאלץ להתפטר"
חרדים 10
כ' שבט התשפ"ב / 22.01.2022 20:17

בצל המגעים לעסקת טיעון: ח”כ יולי אדלשטיין הגיע לתכנית ‘אופירה וברקוביץ” בחדשות 12, וסיפר על מה שהוביל אותו להצהיר על התמודדות לראשות הליכוד – ואיזה סוג של קואליציה הוא מתכוון להרכיב במידה וייבחר.

התגוששות מומחים? הסערה המפותלת סביב החיסון נגד הקורונה

“אנחנו נעשה פריימריז. ברור לי כשמש שברגע שאני אבחר, אני מקים קואליציה בלי יאיר גולן, בלי רע”מ ובלי מפלגות שאני לא יודע מה הן עושות שם”.

על נתניהו אמר: “לא רואה מצב שחוזרים לקואליציה עם ביבי. הוא צריך לשבת עם עצמו, לקבל החלטה שטובה לו ולהתעלם מרעשי הרקע. לא הייתי מייעץ לו כלום. הייתי אומר לו: ‘קבל את ההחלטה שאתה חושב שהיא נכונה'”.

כשנשאל – איך תגיב אם נתניהו יחליט שהוא נשאר בראשות המפלגה? השיב אדלשטיין: “אם הוא יגיד: ‘אני נשאר’, אקבל את ההחלטה ואתמודד מולו”.

בתוך כך, בימים האחרונים פועל יעקב וידר, יו”ר הליכוד בבני ברק וחבר מועצת העיר, להחתים ראשי סניפים וראשי ערים בליכוד על דרישה מיו”ר מרכז הליכוד, ח”כ חיים כץ, לכנס את מרכז הליכוד לדיון ולהצבעה במטרה להמשיך את כהונתו של ח”כ בנימין נתניהו כיו”ר תנועת הליכוד – גם אם יפרוש מהכנסת.

במכתב עליו כבר חתומים עשרות ראשי סניפים וראשי ערים בליכוד, הם קוראים ליו”ר האופוזיציה, להמשיך לכהן כיו”ר התנועהף גם במידה ויאלץ להתפטר מהכנסת.

כמו כן נכתב: “יותר ממיליון מצביעים בחרו בליכוד בידיעה שנתניהו עומד בראשו, ועשרות אלפי חברי התנועה בחרו בו ליו”ר התנועה ברוב עצום שוב ושוב, וכל ניסיון לשנות את בחירתם של המצביעים מהווה מהלך אנטי דמוקרטי שיפגע בתנועה”.

יוזם המכתב, יעקב וידר, יו”ר סניף הליכוד בבני ברק: “לא נאפשר לרוחות האנטי דמוקרטיות העזות שמנשבות בחוץ לחדור לתנועה הדמוקרטית הגדולה וכמעט היחידה בישראל – נתניהו נבחר דמוקרטית ברוב עצום והוא זה שצריך להנהיג את הליכוד”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות