“מעצר מיותר”: ‘שניידר’ דיווח על חבלות בתינוק – ושני הוריו נעצרו

בבית החולים 'שניידר' עלה חשד לאחר שבגופו של תינוק שאושפז נתגלו חבלות במספר אזורים על גופו • ההורים, תושבי אשדוד, נעצרו ונחקרו בחשד לתקיפת בנם • בתום החקירה הוחלט על הארכת מעצרם • ההורים מכחישים את החשדות • עורכי דינם: "מדובר במעצר מיותר ומקומם"
חיים טוויל
י"ט שבט התשפ"ב / 21.01.2022 13:16

זו הורים, תושבי אשדוד נעצרו הלילה (שישי) לחקירה בחשד להתעללות בבנם התינוק בן השלושה חודשים.

התגוששות מומחים? הסערה המפותלת סביב החיסון נגד הקורונה

ההורים, בשנות ה-30 לחייהם, חשודים בתקיפת קטין חסר ישע. בתום חקירתם הוחלט להאריך את מעצרם.

החשד לפגיעה בתינוק התעורר לאחר שהתקבל דיווח במשטרה מבית החולים ‘שניידר’ בפתח תקווה, שם הוא אושפז. זאת לאחר שבמהלך בדיקה רפואית התגלו חבלות במספר אזורים בגופו.

בעקבות הדיווח מבית החולים הובאו ההורים על ידי חוקרי משטרת אשדוד לחקירה, בחשד לאלימות נגד בנם . לאחר חקירתם של החשודים, הוחלט להביאם בפני בית משפט השלום בבקשה להאריך את מעצרם, במטרה להגיע לחקר האמת אודות נסיבות פציעתו.

לפי דיווח ב’כאן חדשות’, ההורים הכחישו שפגעו בתינוק.

האם סיפרה בדיון בהארכת מעצרה כי עברה יסורים וטיפולים קשים כדי להביאו לעולם, וכי ההיריון סיכן את חייה. היא הוסיפה שלעולם לא הייתה פוגעת בו.

התינוק נולד עם בעיה רפואית נדירה וההורים אמרו שאין להם מושג מה קרה, אבל האפשרות היא שהוא נולד עם צפיפות עצם נמוכה או שאמו נפלה איתו ברחוב בעת שהייתה בדרכה עם ילדם הנוסף. עוד השערה שעלתה היא שהשברים נגרמו מנפילה של אחיו הגדול של התינוק עליו.

עורכי הדין מיכאל בוסקילה ושני פרגון, המייצגים את ההורים: “מדובר במעצר מיותר ומקומם. להורים נורמטיביים נולד תינוק עם מחלות רבות, לאחר טיפולים קשים שעברה האישה בעקבות מחלה ממאירה שבה לקתה. האם עזבה את מקום עבודתה כדי לטפל במסירות בתינוק שנולד. אין כל היגיון במעצר המיותר הזה, שגורם נזק נפשי גדול מנשוא להורים ולתינוק”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות