‘היה לי נס גדול’: המשאית החליקה במדרון הישיבה, הנהג זינק • צפו

הראל צוברה, נהג משאית, הגיע להביא אספקה למטבח ישיבת חב"ד בצפת • אבל בגלל הצטברות קרח על המדרון המוביל לבניין הישיבה - המשאית החליקה והתהפכה • הראל גילה תושיה וזינק החוצה שניות לפני ההתהפכות: "היה לי הרבה מזל ואני עדין מתאושש"
חרדים 10
י"ט שבט התשפ"ב / 21.01.2022 11:53

הראל צוברה, נהג משאית, הגיע אתמול עם משאיתו להביא אספקה למטבח ישיבת חב”ד בצפת.

איך אפשר לעבור בנק בקליק ללא עלות? • כל השאלות והתשובות

בשל הכפור והצטברות קרח על המדרון המוביל לבניין הישיבה – המשאית החליקה ואיבדה שליטה. הראל גילה תושיה והצליח לזנק מהמשאית שניות לפני שהתהפכה על צידה.

“נהגתי בעבר בשלג. הכביש היה נראה לי רטוב וחשבתי שמדובר בשלולית, בצד הכביש ועל צמרות העצים היה שלג”, שחזר צוברה בשיחה עם אתר ynet. “בעודי נוסע בירידה, המשאית התחילה להחליק והבנתי שבעצם הכביש לא רק רטוב אלה יש עליו קרח שלא הבחנתי בו. מיד לחצתי על הברקס.

“פתחתי את החגורה, בעודי חושב מה אני עושה ומודע לכך שמימין למשאית יש תהום בעומק 40-50 מטרים, וחושש שכל תנועה שאעשה תגרום לכך שהמשאית תמשיך להחליק. לפתע המשאית החליקה מעצמה ונטתה ימינה. הבנתי מיד שהמצב לא טוב, פתחתי את הדלת וקפצתי ממנה. המשאית המשיכה להחליק והתהפכה. אני עצמי החלקתי על הקרח כתוצאה מהקפיצה ונפצעתי קל. המשאית התהפכה לעבר התהום, הקבינה שלה נתפסה במעקה בטון קטן בצד הכביש שמנע ממנה להידרדר לתהום”.

זווית נוספת. צילום: מצלמת אבטחה

הוא הוסיף: “היה לי נס גדול שהצלחתי לקפוץ בזמן מהמשאית ונפצעתי רק קל, אחרת לא יודע איך היה נגמר האירוע, אם עדיין הייתי במשאית ואם חלילה היא הייתה מדרדרת לתהום. היה לי הרבה מזל ואני עדין מתאושש”.

צוברה, שומר מצוות, החזיק במשאית תפילין והוא מיהר להוציא אותן וכן את הטלפון הנייד שלו ודווח על ההתהפכות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות