“זה נס. ‘הלב שמחה’ זצ”ל שמר על החפצים שגנב המחבל…” • צפו

לפני 3 שנים, לאחר חתונת נכדם, עצרו הרב יצחק רוזמרין ורעייתו מונית, והניחו בתא המטען חפצים • אלא שבתום הנסיעה, הנהג, איש חמאס, נמלט לפני שפתח את תא המטען • מקורב למשפחה לחרדים 10: "מדהים שהחפצים לא הושחתו על ידי המחבל, יכול היה להתחפש לחרדי ולבצע פיגוע"
ישראל יוספי
י"ח שבט התשפ"ב / 20.01.2022 15:34

לפני שלוש שנים, בר”ח שבט תשע”ט, יצאו הרב יצחק רוזמרין ורעייתו בשעה 02:00 בלילה מחתונת נכדם שנחגגה באולם בירושלים. הם לקחו עמם את כל החפצים שהביאו עימם לחתונה.

התגוששות מומחים? הסערה המפותלת סביב החיסון נגד הקורונה

בני הזוג עצרו באקראי מונית שחלפה ליד האולם, בה נהג ערבי תושב מזרח ירושלים, שהסיע אותם לביתם בעיר. מה שבני המשפחה לא ידעו הוא: שנהג המונית שמסיע אותם הוא איש חמאס.

בזמן שבני הזוג  ירדו מהמונית, הם ביקשו מהנהג הערבי לפתוח את תא המטען, כדי לאפשר להם לקחת את החפצים שהניחו בתוכו.

אולם, כאשר בני הזוג יצאו מהמונית וניגשו לכיוון תא המטען, הנהג המשיך בנסיעה – ולא איפשר להם לקחת את חפציהם.

הרב רוזמרין ורעייתו המתינו מספר שבועות, אולי בכל זאת הנהג שברח עם החפצים היקרים ישוב וימסור להם אותם –  אך לשווא.  הוא לא עשה זאת.

לפני מספר ימים,  בדיוק שלוש שנים אחרי, התקשרו ממחוז ירושלים במשטרת ישראל ובישרו לרב רוזמרין, בעל תוקע בחסידות גור, כי חפציו נמצאו בעת מעצר של ארבעה חשודים ערבים, תושבי מזרח ירושלים, בחשד לעבירות של מתן שירות לארגון הטרור חמאס.

מקורב למשפחה אומר לחרדים 10: “הם לא ידעו שהוא מחבל. היה להם נס. הוא יכול היה לקחת אותם גם לבית של מחבלים”.

במשטרה איתרו את הבעלים לאחר שמצאו מספר טלפון שהיה רשום על הספודיק.

בני הזוג הגיעו לתחנת המשטרה ואכן ראו את כל החפצים שהניחו בתא המטען – בשלמותם. בין הדברים היה תיק מלא בחפצים: בקבוק יין מהחתונה, גמרא, ספודיק, וקפוטה ששימשה את בעל ‘הלב שמחה’ מגור זצ”ל.

מקורב נוסף לבני הזוג מציין בשיחה עם חרדים 10: “הוא קיבל את זה בתור ירושה, אחרי שהרבי נפטר הביאו לו את זה.  זה היה של הרבי, הוא השתמש בזה, והביאו לו כי היה מקורב לבעל ‘הלב שמחה’. הדבר המדהים הוא שחפציו נשמרו ולא הושחתו כלל על ידי המחבל, שהיה יכול להשתמש בחפציו ולהתחפש לאדם חרדי ולבצע פיגוע”.

המקורבים אומרים, כי הרב רוזמרין ובני משפחתו לא התייאשו מאז התקרית. “הם האמינו שהחפצים היקרים יחזרו בזכות ‘הלב שמחה’. זה נס, היה לנו רבי גדול שקראו לו ‘הלב שמחה’. הוא שמר על הדברים…”

צילום: דוברות המשטרה
הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות