גלית דיסטל צעקה בכנסת: “אנחנו מילימטר מלהבעיר את האדמה הזו”

חברת הכנסת דיסטל אטבריאן לחרדים: "אני רוצה שתדעו אחיי החרדים, אתם לא לבד, ספינת הדגל של הימין מאחוריכם" • הזהירה את הקואליציה: "אנחנו על סיפו של הר געש, אני כרגע עומדת על הלבה ומתריעה" • תקפה את לפיד: "אין לו אפילו תעודת בגרות"
אריה ריבקינד
ט"ו שבט התשפ"ב / 17.01.2022 18:50

ח”כ גלית דיסטל אטבריאן מהליכוד נשאה הערב (שני) נאום תקיף על חוק הגיוס.

התגוששות מומחים? הסערה המפותלת סביב החיסון נגד הקורונה

איך אפשר לעבור בנק בקליק ללא עלות? • כל השאלות והתשובות

איפה מתבצעות בדיקות הקורונה? איזו בדיקה עושים ומתי? כל המידע

7 מיליון ילדים אמריקנים שהתחסנו לא טועים: התחסנו וחסנו גם אתם

דיסטל אמרה: “אני רוצה שתדעו אחיי החרדים, אתם לא לבד, ספינת הדגל של הימין מאחוריכם במאה אחוז ולא כנדבה ולא כתרומה אלא כי אתם סיירת המטכ”ל של הזהות היהודית במדינה הזו”.

היא תקפה בחריפות את הקואליציה: “מה שקורה עכשיו הוא בלתי נסבל. על לפיד אמרה: “מרכז בור ונבער שמי שעומד בראשו אין לו אפילו תעודת בגרות ושהיהודי הקדוש בעיניו הוא ישו, ובזכות שמאל קיצוני, לב המדינה הזו נדחק לשוליים”.

היא הזהירה: “אתם יושבים כאן זחוחים ולא מבינים איזו רעידת אדמה תתרגש עליכם, אנחנו על סיפו של הר געש, אני כרגע עומדת על הלבה ומתריעה – לא יימשך יותר מצב שבו רוב יהודי ציוני יהיה מדוכא, לא יימשך! אנחנו מילימטר מלהבעיר את האדמה הזאת, אתם לא מבינים? כמה אפשר לדכא?”

יו”ר הכנסת מיקי לוי ביקש מדיסטל לסיים את דבריה, והיא צעקה לעברו: “אני רוצה לדבר משפט אחד כמו שנתת לכולם, אל תרדה בי, אתה רודה בי בלי הפסקה. כל שקל שהציבור היהודי תרם לנתניהו זה לא שקל של צדקה אלא מחאה איומה נגד מוסדות אכיפת החוק”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות