“קליע בגוף”: נורתה בחתונה – וגילתה רק אחרי 3 חודשים

עדי בלוי הרגישה כאב חודר בזמן חתונה ב'יקב פסגות' וראתה 'שריטה' בגב • החברות בחתונה צחקו, הרופאים לאחר מכן לא ציפו לשום דבר מיוחד - אבל בצילום שנעשה התגלתה האמת: עדי נורתה מכדור שנורה מכפר סמוך • היא עברה ניתוח - וכעת מצפה שיכירו בה כנפגעת פעולות איבה
חרדים 10
ט"ו שבט התשפ"ב / 17.01.2022 10:23

כשעדי בלוי הרגישה כאב חודר במהלך חתונה ב’יקב פסגות’ שבשער בנימין, היא לא הבינה מה קרה. לרגע חשבה שנתפס לה השריר, אחר כך ראתה פצע קטן בגב והניחה שנשרטה ממשהו. אבל גם החברות לא ממש הבינו למה היא עושה עניין משריטה.

איך אפשר לעבור בנק בקליק ללא עלות? • כל השאלות והתשובות

איפה מתבצעות בדיקות הקורונה? איזו בדיקה עושים ומתי? כל המידע

7 מיליון ילדים אמריקנים שהתחסנו לא טועים: התחסנו וחסנו גם אתם

עברו שלושה חודשים מהחיסון השני שלכם? ככה תתחמנו את הנגיף

הכאבים של עדי החמירו מיום ליום וגם הרופאים לא הבינו במה מדובר – ובעיקר צחקו. אולם עדי התעקשה ונשלחה לצילום רנטגן וממנו לסיטי, ושם – ראו לפתע מתכת קטנה סמוך לעמוד השדרה.

לפי הדיווח של שחר גליק בגלי צה”ל, עדי החליטה לבצע ניתוח כדי להוציא את המתכת, אבל גם בשלב הזה לאף אחד לא היה מושג מה יושב לה סמוך למקום כה רגיש כבר שלושה חודשים.

אחרי ניתוח שארך כמה שעות, עדי התעוררה מההרדמה וראתה חבורה של רופאים רוכנים מעליה בהיסטריה וצועקים: “עם מי הסתבכת? היה לך קליע בגוף”.

להערכת המשטרה, הירי – קליע של M16 – בוצע כנראה בידי פלסטינים מהכפר מוח’מאס הסמוך ליקב פסגות, שם התקיים האירוע.

האם זה פיגוע או כדור תועה? לא ממש ברור. כשעדי פנתה למשטרה לא היתה להם תשובה, אבל כשראו את תוצאות הניתוח – הם הכירו מיד באירוע, ואפשרו לה להתחיל הליך של הכרה בפגיעה מפעילות איבה.

השבוע היא פנתה לביטוח הלאומי, ומחכה שגם הם יכירו בה כנפגעת פעולות איבה, יפצו אותה על הטיפולים היקרים ויבינו שהיא סובלת עד היום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אישה הזויה..
    19/01/2022 01:30
    אני
  1. בטח היא גם תגלה שהיא בהריון בחודש תשיעי.. איך רק אחרי 3 חודשים עולים על כזה דבר??