“עסקה מצוינת” • המשפחה והעו”ד החליטו: מתקדמים להסדר טיעון

בתום הפגישה בין בנימין נתניהו ומשפחתו - שרה והילדים - לעורכי דינו ומקרוביו, הוחלט להתקדם מול היועץ המשפטי לממשלה • עורכי דינו מגדירים את העסקה: 'מצויינת'
חרדים 10
ט"ו שבט התשפ"ב / 17.01.2022 00:13

בפגישה שהתקיימה הערב (ראשון) בין בנימין נתניהו ומשפחתו  – רעייתו שרה והבנים יאיר ואבנר – לבין עורכי דינו של נתניהו,  הוחלט להתקדם בכיוון של הסדר טיעון. כך דווח הערב (ראשון) בחדשות 12.

איך אפשר לעבור בנק בקליק ללא עלות? • כל השאלות והתשובות

איפה מתבצעות בדיקות הקורונה? איזו בדיקה עושים ומתי? כל המידע

7 מיליון ילדים אמריקנים שהתחסנו לא טועים: התחסנו וחסנו גם אתם

עברו שלושה חודשים מהחיסון השני שלכם? ככה תתחמנו את הנגיף

על פי הדיווח, בסביבת נתניהו הביעו חשש מהביקורת הציבורית הקשה שהוטחה ביועץ המשפטי לממשלה, וייתכן שיש לו גם ‘אופוזיציה’ בתוך הפרקליטות שתסכל את ההסכם.

אם מנדלבליט יצליח לאשר את העסקה עוד לפני סיום תפקידו בסוף החודש, נתניהו ילך ככל הנראה לעסקה איתו – אותה מגדירים עורכי דינו ‘מצויינת’.

לצד עו”ד בן צור ועו”ד עמית חדד, המייצגים את ראש הממשלה לשעבר במשפט, השתתפו בפגישה גם עורך הדין ד”ר יוסי כהן שמלווה את המשפחה, והמקורב נתן אשל.

בחדשות 12 דווח, כי לפי הגורם שמעורה בפגישה, אם היועץ המשפטי יהיה נכון ללוח זמנים קצר והדוק – הכיוון יהיה ללכת להסדר טיעון.

חרף ההתנגדות של שרה נתניהו והילדים, עורכי הדין המשמעותיים – בן צור ועמית חדד – חושבים שזו “עסקה מצוינת”, ולכן הכיוון הוא להוסיף ולהתקדם.

המשמעות: גם לאחר הפגישה הסדר הטיעון לא ירד מהפרק. להיפך.

גורם בכיר בפרקליטות המדינה אמר הערב לערוץ 7: “לדעתי הסיכוי שיהיה פה הסדר הוא קטן מאד, עד כדי קלוש. התקשורת הולכת הרבה יותר קדימה מהמציאות. אין מבחינה מעשית כמעט זמן”.

לדברי הבכיר, “גם אם ההגנה תסכים לתנאים של היועץ ולצורך העניין נתניהו יסכים להיפרד מהקריירה הפוליטית שלו, עדיין צריך לנהל מו”מ שלם מול צוות התביעה שמנהל את התיק על כל תו ותג ועל כל ניואנס בניסוחים. זה לא כל כך פשוט”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות