קמפיין מימון למען ביבי גייס מיליון תוך 3 שעות – והשמאל מנסה לעצור

איש התקשורת ינון מגל פתח עמוד לגיוס כספים לכיסוי הוצאות משפטו של ראש הממשלה לשעבר • "גם לאדם אמיד הוצאה שיכולה להגיע לעשרות מיליונים היא נטל כבד מאוד, המשפט - תוצאה של רדיפה" • בתוך שלוש שעות גויסו יותר ממיליון שקלים • השמאל מנסה לעצור את הקמפיין
חרדים 10
י"ד שבט התשפ"ב / 16.01.2022 18:23

איש התקשורת ינון מגל, מתומכיו הבולטים של בנימין נתניהו, הקים אתר לגיוס כספים – לצורך מימון ההגנה המשפטית של ראש הממשלה לשעבר, מתוך תקווה שמימון ציבורי ישכנע את נתניהו להמשיך במשפט ולא לחתום על עסקת טיעון.

איך אפשר לעבור בנק בקליק ללא עלות? • כל השאלות והתשובות

איפה מתבצעות בדיקות הקורונה? איזו בדיקה עושים ומתי? כל המידע

7 מיליון ילדים אמריקנים שהתחסנו לא טועים: התחסנו וחסנו גם אתם

עברו שלושה חודשים מהחיסון השני שלכם? ככה תתחמנו את הנגיף

“חברים הנה זה בא”, הכריז מגל, “אתר גיוס ההמונים למימון משפט נתניהו. הוא לא עומד שם לבד, וזה המעט שאנו יכולים לעשות כדי להביע זאת. אני תרמתי”.

מגל ציין שלא דיבר עם נתניהו על הנושא: “לא שאלתי את דעתו. אני פשוט מניח שגם לאדם אמיד הוצאה שיכולה להגיע לעשרות מיליונים היא נטל כבד מאוד, ושיקול במשפט. וכמי שחושב שהוא נאבק שם גם בשבילי זה המעט לעשות”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ היה בין התורמים לקמפיין מימון ההמונים – והוא התייחס לראשונה לעסקת הטיעון הנרקמת בין נתניהו ליועץ המשפטי לממשלה.

“אני לא יודע אם נתניהו יחתום או לא יחתום ואין לי השפעה על זה”, צייץ סמוטריץ’ בחשבון הטוויטר שלו. “אבל ברור לי שתפרו אותו והדיחו כאן מנהיג באמצעים משפטיים לא לגיטימיים”.

ח”כ סמוטריץ’ תרם 180 שקלים לקמפיין למען נתניהו וקרא לתרום: “אם יש דרך להיות שותף ליותר ממיליון ישראלים שמרגישים שגנבו להם את המנהיג וגנבו להם את המדינה זה לקחת חלק בגיוס הזה”.

מנגד, עו”ד שחר בן מאיר שיגר מכתב התראה שבו דרש מעמותת ‘מוסרי’ לחדול מכל שיתוף פעולה עם קמפיין מימון ההמונים.

התורמים לקמפיין תורמים את כספם באמצעות אתר ‘גיבצ’ק’, משם עוברים הכספים – המוכרים כתרומה לצרכי מס – לעמותת ‘מוסרי’ וממנה למימון הוצאות משפט נתניהו.

עו”ד בן מאיר כתב לעמותת מוסרי: “הנני מבקש להתריע בפניכם מראש, כי ההשתתפות שלכם בפרויקט הגיוס, עולה לכאורה כדי חשד לעבירות פליליות על מספר דינים”.

הוא הוסיף: “הנני מוסר לכם בזאת התרעה זו, לחדול ולהפסיק כל שיתוף פעולה, במישרין או בעקיפין עם פרויקט הגיוס, ומוסר לכם התראה שלא לעשות כל שימוש בכספים שקיבלתם ככל שקיבלתם במסגרת פרויקט הגיוס, מלבד השבה שלהם ל’תורמים'”.

מעמותת מוסרי נמסר: “הכל נעשה בצורה חוקית עם כל האישורים הרלוונטיים”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    החלפתת מערכת המשפט !
    17/01/2022 10:43
    אבי
  1. אין ספק שהיעד של עם ישראל צריך להיות החלפת מערכת המשפט הרקובה עד היסוד!!!

  2. זה מצחיק שאתר חדשות חרדי מתנגד ל"שמאל"
    28/01/2022 22:14
    כפירניק
  3. למרות שחרדים לא עושים צבא אפילו