ליברמן טוען: כך ינסה נתניהו לחזור לשלטון – גם אם יוטל עליו קלון

ליברמן על המגעים לעסקה עם נתניהו: "קירשנבאום קיבלה 10 שנים בכלא על עבירות פחות חמורות. אני שואל איפה הצדק?" • "נראה מסע לחצים על הנשיא. ממש קמפיין עם הדרישה להעניק לו חנינה"
חרדים 10
י"ד שבט התשפ"ב / 16.01.2022 10:37

שר האוצר אביגדור ליברמן התייחס הבוקר (ראשון), בראיון לרשת ב’, להסדר הטיעון המתרקם בין בנימין נתניהו לבין היועץ מנדלבליט, וטען כי נתניהו ינסה לנצל כל פרצה כדי לחזור לחיים הפוליטיים.

איך אפשר לעבור בנק בקליק ללא עלות? • כל השאלות והתשובות

איפה מתבצעות בדיקות הקורונה? איזו בדיקה עושים ומתי? כל המידע

7 מיליון ילדים אמריקנים שהתחסנו לא טועים: התחסנו וחסנו גם אתם

עברו שלושה חודשים מהחיסון השני שלכם? ככה תתחמנו את הנגיף

בריאיון לאריה גולן בתוכנית ‘הבוקר הזה’ – טען ליברמן: “אני שואל איפה הצדק? איפה המידתיות? אני זוכר סגנית שר ממפלגתי (-פאינה קירשנבאום) שקיבלה 10 שנים בפנים על עבירות הרבה פחות חמורות. פה יש ראש ממשלה לשעבר שמנסה לעשות דה-לגיטימציה למערכת המשפט ולכנסת, זה נתניהו שנתן לחברי האופוזיציה להחרים את ועדת חוץ וביטחון. איך זה יכול להיות? זה פשוט זועק לשמיים.

“זה לא צדק, אני פונה לאנשי מערכת המשפט ואומר להם – ‘תראו מה אתם עושים'”, אמר  ליברמן.

לטענות של נשיא העליון לשעבר, אהרן ברק, כי יש צורך בהסכם טיעון על מנת לאחות את הקרע בעם, אמר: “מי שהתחיל בפילוג זה רק יו”ר האופוזיציה, זה ניסיון להוריד את הכנסת לרמת ביבים. כשדודי אמסלם ואחרים משתוללים בכנסת זה לא התקפות זעם, אלה מתקפות מתוכננות וזה נמשך גם בשבוע האחרון”.

לאחר מכן נשאל ליברמן האם הטלת קלון תסיים את חייו הפוליטיים של נתניהו – והשיב: “ברור שנתניהו ינסה לחזור, אנחנו נראה מסע לחצים על הנשיא, קמפיין ממש. בטח ימצאו איזה פטנט. נתניהו לא ויתר, החלום הוורוד שלו זה לחזור לשלטון, למנות את אמסלם לשר ביטחון פנים ואוחנה לשר משפטים ולהכריז על עצמו כארדואן החדש. מי שאשם בקרע בעם זה נתניהו”.

חבר הכנסת יואב קיש התייחס גם הוא לנושא, ואמר בריאיון לתוכנית הבוקר הזה כי “הייתי רוצה שנתניהו יוכיח את האמת בבית המשפט. מצד שני, בהליך עצמו יש לא מעט עינוי דין. עוד חמש-שש שנים בבית המשפט ומיליונים שיוצאים על ההגנה. אני יכול להבין כל אדם, בטח נתניהו, שמוכן ללכת למקומות שאחרת לא היה הולך אליהם כדי לחסוך את עינוי הדין”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ליברמן מושחת מספר אחת מספיק להסתכל עליך להבין מי אתה
    16/01/2022 18:34
    שרית
  1. לא תגיע לסוליות הנעליים של ביבי שנאה שנאה שמקורה בקנאה מטורפת לעולם לא תגיע לקצה קצהו של אגודלו של ביבי!!
    ליברמן אתה העונש של עם ישראל אתה המן של שנות המאה עשרים ואחת!!
    אבל העונש בעה ייגמר !!בקרוב אתה וכל הליצנים בנט העלוב שקד השקרנית יאיר לפיד ליצן תקשורתי בושה וחרפה שאלו הם שרינו. מיכאלי מירב עוכרת ישראל בקרוב הממשלה תיפול בעה ותרום ממשלת ימין אדירה בהנהגת נתניהו תאכלו את הלב קנאים!!
    ביבי אוהבים אותך מהנשמה!!!
    עם אהבת העם לבנימין נתניהו מלך ישראל לעולם לא תוכל להתמודד!!!