תנובה מציגה: השנה – מגוון למהדרין בפסח האוכלים בבית

לחג הפסח תשע"ד תנובה מציגה: קרוב למאה ושמונים מוצרים מגוונים בכל הקטגוריות כשרים לפסח למהדרין
שלמה בן חיים
כ"ב אדר ב' התשע"ד / 24.03.2014 20:42

לרגל חג הפסח תשע”ד נערכת תנובה לספק לצרכני המהדרין מגוון רחב של מוצרי חלב איכותיים כשרים למהדרין מן המהדרין. סל מוצרי החלב של תנובה הכשרים לפסח מהדרין מכיל קרוב למאה ושמונים מוצרים מגוונים בכל הקטגוריות. מוצרי המהדרין של תנובה לפסח ולכל ימות השנה, מיוצרים בהשגחת וועדת מהדרין תנובה בראשות הגר”מ גרוס והגרי”מ שטרן, וועד הכשרות שע”י בד”צ העדה החרדית, ירושלים.

 ‘המהדרין בפסח אוכלים בבית’ זהו המסר המוביל את פעילות תנובה לקראת פסח. המסר מבטא את ערכי הכשרות, הבית והמשפחה ואת ההקפדה היתירה על חומרות כשרות בימי הפסח. תנובה נערכת לפסח במהלך לוגיסטי והלכתי רב-מערכתי .מרכזי המזון המספקים את המזון לפרות, מכוני החליבה ומחלבות תנובה, כמו גם פסי הייצור של המוצרים השונים, עוברים תהליך הכשרה  לקראת חג הפסח בתכלית ההידור. ההכשרה מתבצעת ע”י משגיחי כשרות, מיומנים ומנוסים, ובמעורבותם ופיקוחם האישי של נציגי מערכות הכשרות המעניקות את ההכשר למוצרי תנובה: חברי ועדת מהדרין ונציגי בד”צ העדה החרדית. שיתוף הפעולה ההדוק בין גורמי הכשרות, הפיתוח והייצור, מאפשר לתנובה לספק לצרכני המהדרין מגוון גדול  של מוצרי חלב בכל הקטגוריות, כשרים לפסח למהדרין מן המהדרין.

כמסורת תנובה, גם השנה תחולק לצרכני המהדרין ערכה עם עלון מידע מפורט על מוצרי המהדרין לפסח תשע”ד והמבצעים בחנויות. לערכה יצורפו ברכוני ברכת המזון בעיצוב מקורי, אשר ישמשו כתחליף בימי הפסח לברכונים המשמשים את המשפחה בכל ימות השנה.

לקראת החג וימי חול המועד, נערכו בתנובה לאספקה מוגברת של מוצרי חלב לנקודות המכירה השונות ברחבי הארץ.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות