הגבאי מאושר: המשטרה מצאה 3 ספרי תורה שנגנבו והוסתרו במזוודה

הגנב נטל מתוך ארון הקודש בבית הכנסת בירושלים שלושה ספרי תורה, אותם הכניס לתוך שקיות אשפה • חוקרי המשטרה הצליחו לאתר את מקום המסתור של ספרי התורה - מחסן בעיר • הבוקר הושבו הספרים לידי הגבאי
חיים טוויל
י"א שבט התשפ"ב / 13.01.2022 11:50

בפעילות מהירה וחקירה מקצועית שערכו שוטרי תחנת לב הבירה של מחוז ירושלים בימים האחרונים – הושבו הבוקר (חמישי) לידיו של גבאי בית כנסת בירושלים שלושה ספרי תורה בשווי רב, לאחר שאותרו אתמול בחיפוש משטרתי בסמוך לביתו של החשוד בגניבה, כשהם מוסתרים בתוך מזוודה.

איפה מתבצעות בדיקות הקורונה? איזו בדיקה עושים ומתי? כל המידע

7 מיליון ילדים אמריקנים שהתחסנו לא טועים: התחסנו וחסנו גם אתם

עברו שלושה חודשים מהחיסון השני שלכם? ככה תתחמנו את הנגיף

החקירה נפתחה לאחר שגבאי בית הכנסת דיווח  כי בית הכנסת נפרץ בסוף השבוע האחרון על ידי חשוד שנטל מתוך ארון הקודש שלושה ספרי תורה, אותם הכניס לתוך שקיות אשפה ועזב את המקום.

אתמול נעצר החשוד במעשה והועבר לחקירה במשטרה.

לאחר מעצר החשוד, חוקרי המשטרה הצליחו לאתר ולהתחקות אחר מקום המסתור של ספרי התורה. בחיפוש שנערך במקום על ידי השוטרים, אותרה מזוודה ובה שלושת ספרי התורה, שהושבו כאמור הבוקר לידיו של גבאי בית הכנסת על ידי פיקוד תחנת המשטרה לב הבירה.

קצין אח”מ תחנת לב הבירה, סנ”צ ליאור בן שלום: “שוטרי תחנת לב הבירה החלו בביצוע פעולות חקירה מהירות שהובילו אתמול למעצרו של חשוד במעשה. לאחר חקירה מאומצת, הצליחו חוקרי המשטרה לאתר את ספרי התורה מוסלקים במחסן בעיר, והבוקר הושבו הספרים לבעליהם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות