התפתחות בחקירת המעצר האלים של מזרחי • פרקליטו: ‘אני אופטימי’

מח"ש זימנה את חיים מזרחי למסור עדות נוספת • עורך דינו: "מקווה שהצדק ייצא לאור והדין ימוצה במי שפגע במרשי"
חיים טוויל
י' שבט התשפ"ב / 12.01.2022 19:09

המחלקה לחקירות שוטרים חקרה ביום ראשון שלושה שוטרים, קצין ושני בלשי בחשד לתקיפתו של הצעיר החרדי חיים מזרחי בגלל שהעיר להם כי פגעו ברכב חונה. בסיום החקירה הורחקו השוטרים לארבעה ימים מתחנות המשטרה ונאסר עליהם ליצור קשר עם המעורבים בפרשה.

7 מיליון ילדים אמריקנים שהתחסנו לא טועים: התחסנו וחסנו גם אתם

עברו שלושה חודשים מהחיסון השני שלכם? ככה תתחמנו את הנגיף

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

היום (רביעי) חלה התפתחות כאשר חיים מזרחי – שהגיש תלונה כבר ביום חמישי שעבר – הוזמן למח”ש ומסר עדות נוספת בפרשה.

עורך הדין יוספי מזר, המייצג את מזרחי, מסר: “התיעוד של תקיפת מרשי על ידי השוטרים הביא לגילוי האמת ולכך ששוב שוטרים חשודים בתקיפה ובשיבוש מהלכי משפט. יש להצטער על כך שמדובר במקרה אחד שנחשף מני רבים שמושתקים על ידי המשטרה. אני אופטימי מהתקדמות החקירה של מח”ש ומקווה שהצדק ייצא לאור והדין ימוצה במי שפגע במרשי”.

בעקבות חקירת השוטרים ביום ראשון פרסמה מח”ש הודעה: “המחלקה לחקירות שוטרים חקרה באזהרה שלושה שוטרים, ביניהם קצין, בחשד לתקיפה של אזרח בעת מעצרו בשכונת גאולה בירושלים בשבוע שעבר. השוטרים נחקרו גם בחשד לשיבוש מהלכי משפט. בסיום החקירה הורחקו השלושה לארבעה ימים מתחנות המשטרה ונאסר עליהם ליצור קשר עם המעורבים בנוגע לחקירה. החקירה עודנה נמשכת”.

ראשת מח״ש, עו״ד קרן בר מנחם, כתבה אתמול במכתב מענה לח״כ משה ארבל על פרשת מעצרו של חיים מזרחי: ״עוד באותו יום נפתחה חקירה במח״ש, אשר נמצאת כעת בעיצומה, במסגרתה מבוצעות מספר רב של פעולות חקירה במקצועיות ומהר ככל שניתן. מח״ש רואה בחומרה רבה שימוש בכוח שלא כדין על ידי שוטרים״.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות