גולן לבדואים: אלקין התפרע? נרגיע אותו… אין לו כוח בממשלה • צפו

סגן השר יאיר גולן ממרצ בשיחה עם בדואים בנגב: "יש לכם היום כוח בממשלה שבחיים לא היה לבדואים בנגב. בלמנו את כל המהלכים של פורר וליברמן. אז למה שלא נבלום את אלקין, מה הבעיה?" • סמוטריץ: אין תחתית לבור שהשותף העלוב הזה של איילת שקד וחבריה שוקע בו''
חרדים 10
י' שבט התשפ"ב / 12.01.2022 18:34

סגן שר הכלכלה יאיר גולן נשא דברים בפני בדואים בנגב, ביקש להרגיע אותם – סיפר מה עושים לטובתם ולגלג על השר אלקין.

7 מיליון ילדים אמריקנים שהתחסנו לא טועים: התחסנו וחסנו גם אתם

עברו שלושה חודשים מהחיסון השני שלכם? ככה תתחמנו את הנגיף

בסרטון שפרסם העיתונאי עמית סגל, נשמע גולן אומר: “אלקין התפרע? בסדר, נרגיע אותו. יש מי שירגיע אותו. תזכרו שאין לו כוח בממשלה. אם מחר בבוקר אנחנו אומרים לו ‘חביבי אם אתה לא עוצר את זה אנחנו מחר לא נצביע יותר עם החוקים של הממשלה'”.

גולן הדגיש בפני הבדואים: “יש לכם היום כוח בממשלה שבחיים לא היה לבדואים בנגב. לא רק רע”מ. מר”צ תשמור על האינטרסים שלכם, אני מקווה שגם העבודה. אני יכול להגיד לכם שמאיר כהן מיש עתיד הוא איתכם. אלון שוסטר מכחול לבן איתכם. הקמנו לובי חקלאי בכנסת. בלמנו את כל המהלכים של פורר וליברמן. אז למה שלא נבלום את אלקין, מה הבעיה?”

”צריך לעבוד חכם”, יעץ להם יאיר גולן. “תעשו מה שצריך בשטח, יש לובי חזק מאוד בעד הבדואים בתוך הכנסת. תנו לו לעבוד. אני הופתעתי מזה, לא ידעתי שהטרקטורים עולים לשטח היום בבוקר. לא מכיר את זה”.

ח”כ בצלאל סמוטריץ’ הגיב ליאיר גולן וכתב בטוויטר: “‘תעשו מה שצריך בשטח’. יאיר גולן מסית את הבדואים במפורש לטרור ולאלימות נגד מדינת ישראל, שוטריה ואזרחיה. אין תחתית לבור שהשותף העלוב הזה של איילת שקד וחבריה שוקע בו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות