שוב המציא ‘פייק’? בנט סיפר על הקורונה באוסטריה – וזה מה שחטף

השר לשעבר חיים רמון התייחס לדברים שאמר אמש בנט במסיבת העיתונאים על אוסטריה - וסיפר מה קורה שם באמת • עקץ את ראש הממשלה: "מקווה שאת שאר הדברים שאתה אומר, אתה בודק יותר טוב"
אבי כץ
י' שבט התשפ"ב / 12.01.2022 11:53

נפתלי בנט טעה שוב במידע שמסר במסיבת העיתונאים? אחרי שטען לפני מספר שבועות כי ילדים מתו מזן אומיקרון בבריטניה –  בזמן שדבר כזה לא קרה,  במהלך מסיבת העיתונאים שקיים אמש בקריה בתל אביב, אמר בנט על רקע הביקורת הקשה על מערך הבדיקות המהירות:  “בכל העולם מתמודדים – בבוסטון עומדים שעות בטמפרטורה של מתחת ל-0 בתורים, בלונדון הפסיקו PCR למאומתי אנטיגן, באוסטריה מקבלים תשובות PCR אחרי שבוע, בניו יורק אחרי חמישה ימים”.

7 מיליון ילדים אמריקנים שהתחסנו לא טועים: התחסנו וחסנו גם אתם

עברו שלושה חודשים מהחיסון השני שלכם? ככה תתחמנו את הנגיף

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

אלא שחלק מנתונים אלה אינם נכונים.

מי שהעמיד אותו על ‘הפייק’ היה השר לשעבר חיים רמון, שפרסם בחשבון הטוויטר שלו כי בנט טועה לגבי המצב באוסטריה.

“במסיבת העיתונאים שנערכה, ראש הממשלה נפתלי בנט אמר, בין היתר, כי ‘באוסטריה מקבלים תשובות PCR אחרי שבוע’. אדוני ראש הממשלה, ברצוני להביא לידיעתך את המצב האמיתי באוסטריה. באוסטריה אפשר לאסוף בחינם ערכות של בדיקות קורונה בסופר פארמים באמצעות אפליקציה בטלפון וקוד שעל גבי החבילה”, כתב רמון.

“בבדיקה זו, אדם לוקח נוזל, מגרגר אותו בפיו, ומכניס למבחנה. את המבחנה ניתן להעביר לתחנות איסוף שנמצאות בתחנות דלק ובסופר פארמים. התוצאה מובטחת תוך 24 שעות (בדרך כלל התוצאה מתקבלת אחרי 12 שעות) וכל זה חינם כמובן.

“כמו כן, יש מתחמי בדיקות קורונה מרכזיים שפתוחים לציבור כולו ושבהם ניתן לעבור בדיקות אנטיגן ובדיקות PCR בחינם. בנוסף, יש מתחמים של בדיקות קורונה בתשלום נמוך ושל חיסונים בחינם שמוצבות בכל מקום ולמי שחייב תשובה במהירות, יש חנויות שבמחיר של 89 אירו, נותנות תוצאה תוך 3 שעות!

“בהקשר זה יש להוסיף ולציין כי מלבד הגל הראשון, אוסטריה שמרה על תפקוד בתי ספר בצורה ראויה לציון, וזה באמצעות בדיקות חוזרות ונשנות לכל התלמידים. אגב, ממשלת אוסטריה החליטה כי מ-1 בפברואר החיסון הוא חובה”.

הוא הוסיף ועקץ: “בנט, אני מקווה שאת שאר הדברים שאתה אומר, אתה בודק יותר טוב, והלוואי שהממשלה בראשותך הייתה מתנהלת כמו ממשלת אוסטריה בכל מה שקשור לקורונה”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות