מה גילתה הידוענית שמעלה כל בוקר את ‘ברכות השחר’ לסטורי

הידוענית הישראלית עדן פינס, המתקרבת ליהדות, סיפרה בחשבון האינסטגרם שלה, כי גילתה תופעה: כמות הצפיות בסטורי שלה יורדת בחצי כאשר היא משתפת את 'ברכות השחר' - אך זה לא ימנע ממנה להמשיך • "ננסה כל פעם בדרך אחרת כדי שזה יגיע לכולכם ונוכל להמשיך להודות כל בוקר"
אבי כץ
ט' שבט התשפ"ב / 10.01.2022 23:51

הידוענית הישראלית עדן פינס סיפרה הבוקר (שני) בחשבון האינסטגרם שלה, כי גילתה שכמות הצפיות בסטורי שלה יורדת כאשר היא משתפת את ‘ברכות השחר’ מידי בוקר. עם זאת, היא הדגישה כי זה לא ימנע ממנה להמשיך במנהגה.

עברו שלושה חודשים מהחיסון השני שלכם? ככה תתחמנו את הנגיף

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

כבר לפני שנה סיפרה השחקנית, שאימא מגיעה ממשפחה חרדית, כי היא מתקרבת לדת ושומרת שבת וכשרות.

על קרבתה לדת סיפרה אז בחשבון האינסטגרם: “יש לי משפחה דתית, חרדית, הכי מושלמת בעולם. התחנכתי וגדלתי על ערכים של דת, שמירת מצוות, שבתות וחגים, אבל משהו שם אבד לי בדרך”.

לאחר מכן סיפרה על ההתקרבות שלה ליהדות בפועל: “תפילות, מצוות, ושמירה זה לא רק לדתיים. זה לא בכפייה. זה בהבנה מלאה שאתה במקום הכי נקי שלך עם עצמך, ואתה פנוי לשלב הבא. ואצלי זו היתה המלחמה על פיתויים. על ריגושים”.

לדבריה, “ההתקרבות הזו תופסת אותי במקום אחר לגמרי, זו ההישענות על הדת והאמונה והיהדות שלנו שקיבלנו במתנה מכל העמים! כיף לי לקום בבוקר ולהתפלל על החיים המיוחדים האלו שניתנו לי”.

בהזדמנות אחרת,  כשנשאלה אם היא מאמינה באלוקים – השיבה: “מאמינה באמונה שלמה. מתפללת כל בוקר – מודה אני, אשר יצר, נוטלת ידיים, ברכת השחר. יש משהו קסום באמונה ובתפילות בעיקר בבוקר, שנותן לך את הכח והדרייב להתקדם ולהצליח. כמה דקות עם עצמך, עם הסידור, ואיתו. ובעיקר להודות על כל מה שיש”.

פינס, כאמור, משתפת בחשבון האינסטגרם שלה בכל בוקר את ‘ברכות השחר’.

אלא שהבוקר, כפי שדווח יהונתן גוטליב בערוץ 7, היא כתבה: “עליתי על משהו – כל פעם שאני מעלה ברכות השחר, הסטורי שלי יורד בכמעט בחצי בכמות הצפיות. לא יודעת למה האינסטגרם לא אוהב את זה, אבל זה לא ימנע ממני להעלות”.

היא הוסיפה: “לאחר בדיקה מעמיקה הבנתי שהרבה מלל בצורה סיסטמתית על גבי גרפיקה זה דבר שמוריד חשיפה. אז אנחנו ננסה כל פעם בדרך אחרת כדי שזה יגיע לכולכם ונוכל להמשיך להודות כל בוקר”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    כמות הצפיות
    11/01/2022 14:50
    ישתבח שמו לעד
  1. כמות הצפיות לא מזיזה ולא מעניינת.
    מה שחשוב זה שיש רק אחד שזה עושה לו נחת.
    רק הוא ולא אחר
    הוא הכל והכל ממנו

  2. ימין
    11/01/2022 15:04
    ה' יחיד ומיוחד,אין עוד מלבדו!!!
  3. כל הכבוד לך,אדם לא אמור להתבייש בזה ,זה רק מראה,שה’ איתו ,אדם שקם ללא תפילה ,כמה זה עצוב שהוא לא חושב על זה שהוא קם בבוקר והוא צריך להודות,יש מלא וה’ יצילנו שהוא הולך לישון ולא קם,לא הספיק להודות ,יישר כוח אשרייך תמשיכי להפיץ ..