מתקפה על בנט ושאשא ביטון: ‘הכל אנרכיה וכאוס, וזה לא אכפת להם’

יו"ר ארגון המורים תקף בחריפות את ראש הממשלה ושרת החינוך: "הם לא מבינים שלמעשה עתיד המדינה בילדים האלה ומפקירים אותם" • "להגיע לבית הספר שהתלמידים לא מחוסנים ולא נבדקים ולא נותנים לנו ערכות בדיקה - זו רולטה רוסית. ואף אחד לא מקבל החלטות"
חרדים 10
ח' שבט התשפ"ב / 10.01.2022 19:20

יו”ר ארגון המורים, רן ארז, תקף היום (שני) בחריפות את נפתלי בנט, שאשא ביטון ואת מדיניות הממשלה. “הם מפקירים את הילדים, הכול אנרכיה וכאוס. מישהו צריך לקבל החלטות”, אמר.

עברו שלושה חודשים מהחיסון השני שלכם? ככה תתחמנו את הנגיף

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

בשיחה עם כתב חדשות 12, ארז התייחס למצב המורכב בו נמצאת מערכת החינוך בישראל, ותקף את שרת החינוך שאשא ביטון ואת ראש הממשלה בנט: “אתה יודע מי מקבל החלטות במערכת החינוך במדינת ישראל? אתה יכול לשאול את השרה. מצד אחד אנחנו רוצים שהתלמידים יצליחו בבגרויות החורף, ומצד שני יש לנו תחלואה ואין לנו תו ירוק ואין לנו שום דבר וזה הכול אנרכיה וזה הכול כאוס”.

טענתו העיקרית של ארז היא לנפתלי בנט: “במצב הזה מישהו צריך לקבל החלטות, והמישהו הזה הוא ראש הממשלה, הוא המפקד ויש לו סגנים כמו שרת החינוך ושר הבריאות. אנחנו מוכנים לעשות את הכול על מנת שהילדים שלנו יצליחו. ראש הממשלה הוא האחראי! שרת החינוך צריכה ללכת לדפוק לו על השולחן ולהגיד לו שהמערכת הזאת לא עובדת כמו שצריך, תלמידים נפגעים, הורים נפגעים”.

לדברי ארז, במצב התחלואה הנוכחי, הגעה למוסדות החינוך אפילו מסוכנת. “להגיע לבית הספר שהתלמידים לא מחוסנים ולא נבדקים ולא נותנים לנו ערכות בדיקה – זו רולטה רוסית. ומי שאחראי על זה אלו ראש הממשלה ושרת החינוך. אלה צריכים לקבל החלטות. אנחנו מוכנים גם ללימוד פרונטלי, גם ללימוד היברידי וגם ללימוד מהבית. אבל מישהו צריך לקבל החלטה”.

ארז אמר כי מבחינתו שאשא ביטון ובנט נוהגים בחוסר אחריות.

“הם לא מבינים שלמעשה עתיד המדינה נמצא בילדים האלה ומפקירים אותם”, תקף. “יש אלימות, יש סמים, יש כל הרע שבעולם, וזה כאילו לא אכפת להם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות