‘הוא עדיין לא קם מהקומה’: הפצוע הקשה מ’אסון במירון’ עובר ניתוח

יוסף עזריאל רייט מבית שמש, שנפגע קשה מאוד ב'אסון מירון', עובר היום ניתוח בניסיון להשיב לו את היכולת לנשום באופן רגיל באמצעות הפה והאף • אביו: "באסון הוא עבר דום לב ונפגע במוח" • התפללו
חרדים 10
ח' שבט התשפ"ב / 10.01.2022 11:49

יוסף עזריאל רייט, הנער מבית שמש שנפצע קשה באסון במירון לפני כשמונה חודשים, עובר היום (שני) ניתוח במרכז הרפואי שניידר ומשפחתו מבקשת להתפלל לרפואתו.

עברו שלושה חודשים מהחיסון השני שלכם? ככה תתחמנו את הנגיף

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

רייט שרוי בקומה מאז האסון הקשה במירון. הוא נושם בכוחות עצמו אך לא דרך האף והפה

הרב ד”ר יחיאל רייט, אביו של יוסף עזריאל, סיפר ליהונתן גוטליב מערוץ 7:  “באסון הוא עבר דום לב ונפגע במוח. הוא עדיין לא קם מהקומה. הוא פותח עיניים אבל הוא במינימום תגובה. הוא לא ממש מתעורר מהקומה. זה המצב שלו מאז.

“נכון להיום הוא נושם דרך טרכיאוסטום (-נתיב אוויר עוקף פה ולוע). מנסים לטפל בחסימות האלה כדי שהוא יוכל לנשום באופן רגיל ולא יצטרך לטרכיאוסטום. זאת המטרה של הניתוח היום. מנסים לתקן את זה כדי שהוא יוכל לנשום מהאף והפה כמו אדם רגיל ולא יצטרך את החור הזה”.

הרב רייט הודה לציבור על התמיכה: “יש הרבה אנשים טובים שעוזרים ורוצים לעזור. כל מיני גורמים רשמיים וגם גורמי צדקה. ברוך ה’ קיבלנו הרבה תמיכה. אני מודה לכל האנשים הטובים שאכפת להם והם רוצים לעזור ומתפללים בעבורו”.

התפללו לרפואת  יוסף עזריאל בן חיה מיכל.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות