ביבי ביקש לדחות דיון בתביעה נגד אולמרט – וספג ‘עקיצה’ מהשופט

נתניהו ומשפחתו ביקשו שלא להיות נוכחים בבית המשפט בתביעה נגד אולמרט, ולהשתתף בדיון מרחוק - אך נידחו • גם הבקשה לאחר את הדיון בשעה, קיבלה סירוב מהשופט: "אתם יכולים לצאת מהבית בשעה מוקדמת יותר ולהימנע מפקקים"
יוני גרין
ז' שבט התשפ"ב / 09.01.2022 18:08

תביעת הדיבה של ראש הממשלה לשעבר נגד ראש הממשלה לשעבר:  בני משפחת נתניהו שהגישו בקשנה לשופט לקיים את הדיון בתביעה אותה הגישו נגד  אהוד אולמרט באמצעות הוידאו – קיבלו סירוב מהשופט עמית יריב.

עברו שלושה חודשים מהחיסון השני שלכם? ככה תתחמנו את הנגיף

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

השופט ציין כי הדיון נקבע כבר לפני יותר מחודשיים, ב-27 באוקטובר, וכי היה לנתניהו ומשפחתו די זמן לבקש שינוי מועד – ולא להיזכר להגיש  בקשה כזו 24 שעות לפני הדיון.

“ברי כי סידורי האבטחה המלווים את התובע אינם עניין חדש, ועל כן אין לי אלא לתמוה על עיתוי הגשת הבקשה – כ-24 שעות לפני מועד הדיון”, כתב השופט. “מאחר שביומני קבוע דיון אחר, חשוב לא פחות, בשעה 10:00, לא ניתן לדחות את שעת הדיון לשעה 10:00”

הוא ציין כי כמי מהצדדים שייעדר מהאולם בשעת הדיון, “אראה בכך הפרה של החלטתי מחודש אוקטובר על כל המשתמע מכך”.

בהמשך השופט ‘עקץ’ את נתניהו – וכתב: “הדרך להימנע מעיכובים הנובעים מסידורי האבטחה היא, כמובן, לצאת מן הבית בשעה מוקדמת יותר (שאז ניתן גם להימנע מפקקי התנועה בדרך לבית המשפט או לפחות מחלקם). אני משוכנע כי משמר בתי המשפט יסייע לגורמי האבטחה להשלים את סידורי האבטחה הנדרשים גם בשעה מוקדמת יותר”.

בחודש מאי תבעו הזוג נתניהו את  אולמרט, אחרי שכינה אותם בשני ראיונות לכלי התקשורת בכינוי “חולי נפש”.

בכתב ההגנה ציין אולמרט כי עמדותיו שיקפו הלכי רוח בקרב הציבור וכן כי לא מדובר במילת גנאי.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות