“הציבור לא איתנו, הרבה בלבול”: שרים מתחו ביקורת על הממשלה

חברי הממשלה החליטו לא להצביע על ביטול התו הירוק בקניונים: "יובאו לאישור בהמשך במשאל טלפוני" • שרת הכלכלה ברביבאי: "התחושה בציבור שהממשלה ויתרה" • השר מאיר כהן: "לאפשר התקהלות של עשרות אלפים במגרשים - זה מבלבל"
חרדים 10
ז' שבט התשפ"ב / 09.01.2022 16:43

מבולבלים:  הממשלה החליטה היום (ראשון) להשהות את ההחלטה על ביטול התו הירוק בקניונים. “תקנות התו הירוק יובאו לאישור בהמשך במשאל טלפוני”, נכתב בהודעת הממשלה.

עברו שלושה חודשים מהחיסון השני שלכם? ככה תתחמנו את הנגיף

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

לפי דיווח בחדשות 12, השר מאיר כהן אמר בישיבת הממשלה: “הציבור לא איתנו ויש הרבה בלבול. לאפשר התקהלות של עשרות אלפים במגרשים – זה מבלבל את הציבור”.

שרת הכלכלה אורנה ברביבאי הוסיפה:  “אנחנו לא ברורים. התחושה בציבור היא שהממשלה ויתרה על המאבק בקורונה”.

במקום החלטה על ביטול תו ירוק בקניונים, הממשלה החליטה לאשר שחובת ביצוע בדיקת קורונה בכניסה לישראל תוארך עד ל-7 בפברואר. עוד הוחלט כי תחול חובת ביצוע בדיקה שבועית עבור איש צוות הנכנס לישראל ממדינה שהיציאה אליה לא הוגבלה, זאת גם אם שהה באותה מדינה פחות מ-12 שעות ולא יצא משטח נמל התעופה.

הממשלה החליטה גם כי הפיקוח הטכנולוגי על הנכנסים לישראל יוארך עד ל-9 בפברואר, זאת בכפוף לאישור ועדת חוק של הכנסת.

שרת החינוך יפעת שאשא-ביטון קראה בישיבת הממשלה להעניק בדיקות חינם גם לתלמידים וצוותי ההוראה מחויבות הביניים והתיכונים.

“ההחלטה המשותפת שקיבלנו לבדיקות חינם לתלמידים וצוותי ההוראה בבתי הספר היסודי והגן מחויבת המציאות”, אמרה. “בישיבת הממשלה הקודמת, הצגתי את הבקשה כדי להקל על התלמידים וצוותי ההוראה ולאפשר להם לקיים רצף לימודי סדיר. כעת אני פועלת גם למען התלמידים וצוותי ההוראה מחטיבות הביניים והתיכונים כדי שיקבלו אף הם את הבדיקות בחינם והעליתי את הנושא גם היום בישיבת הממשלה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות