מדוע הבכיר מרע”ם שיתף בגאווה גדולה את הכותרת מהעיתון החסידי

תת אלוף במיל' צביקה פוגל הזהיר בראיון לעיתון 'כפר חב"ד': "עבאס מביא לאחים המוסלמים ניצחון בלי לירות אפילו כדור אחד" • מי שמיהר לשתף את הכותרת הזו היה ח"כ לשעבר איברהים צרצור מרע"ם • אם שכולה הגיבה: "‏מוציאה אותי מדעתי האדישות של האנשים ברחוב"
אבי כץ
ז' שבט התשפ"ב / 09.01.2022 12:58

תת אלוף במיל’ צביקה פוגל הזהיר בראיון לעיתונאי יצחק יהודה הולצמן במוסף החדשות של עיתון ‘כפר חב”ד’ כי “חלום המדינה הפלסטינית על חורבותיה של מדינת ישראל מונשם על ידי שרי הממשלה. עבאס מביא לאחים המוסלמים ניצחון בלי לירות אפילו כדור אחד. המחיר יהיה יקר מאוד”.

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

את הציטוט הדרמטי הזה מפיו של פוגל, לשעבר ראש מטה פיקוד דרום, פרסם לא פחות ולא יותר מאשר איברהים צרצור, לשעבר חבר כנסת מטעם רע”מ-תע”ל וראש הפלג הדרומי של התנועה האסלאמית.

השיתוף של צרצור בחשבון הטוויטר שלו לאלפי עוקביו, נועד להתגאות במסר המדאיג של הבכיר הביטחוני – מה שאנשי רע”מ כיום לא יעזו לומר.

ראש הממשלה לשעבר נתניהו מיהר לשתף את צילום הכותרת של ה’כפר חב”ד’ –  וכתב: “ממשלת בנט-רע”מ מסוכנת לישראל”.

חבר הכנסת עמיחי שיקלי מימינה כתב: “‏שימו לב טוב טוב לכותרת הראיון שמשתף בגאווה בלתי מוסתרת איש התנועה האסלאמית וחבר הכנסת לשעבר אברהים צרצור”.

גם במשפחות השכולות סערו הרוחות. האם השכולה מירב חאגג כתבה בכאב: “‏מוציאה אותי מדעתי האדישות של האנשים ברחוב… שאפילו לא מודעים למה שקורה למדינה מתחת לאף שלהם. מה נשאר?”.

בראיון המסעיר ל’כפר חב”ד’ אמר עוד פוגל: “אין ספק כי נוכחות ושותפות רע״ם בממשלה הנוכחית מחזקת את חוסר המשילות. מסתבר כי יצר ההישרדות הפוליטית של מנהיגי שמונה המפלגות המרכיבות את הממשלה הגרועה הזאת חזק מהמחויבות לביטחונם של תושבי ישראל. לי אין ספק כי המחיר שנשלם יהיה יקר מאוד. מדינת ישראל שניתנה לעם היהודי בסכנה!”.

הוא הוסיף: “הנבחרת וזו הביטחונית סובלות מזה שנים רבות מתסמונת חוסר המוכנות לשלם את מחיר הניצחון. אף אחד לא רוצה משפחות שכולות במשמרת שלו ולא מבינים שזה הולך ומתדרדר ועלול לעלות לנו הרבה יותר יקר. עם מנהיגות כזו, לא היו מייסדים פה מדינה ב-48 ולא היו מנצחים ב־67.

“מנסור עבאס מנצל את המצב ומביא לאחים המוסלמים ניצחון על היהודים בלי לירות אפילו כדור אחד”.

פוגל קבע: “מטרתו של חמאס אינה רצועת עזה, אלא יהודה ושומרון. זאת כדי שיהיה אפשר להקים מדינה בראשותו ביום שאחרי לכתו של אבו מאזן, ומדינה זו תתפרס על רצועת עזה, יהודה ושומרון והשטח שביניהם. וההשתלטות הבדואית על האזורים הללו היא חלק מהעניין כולו”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות