שמלות כלה צנועות קולקציית 2022: ראיון עם המעצבת איילת שלמה

מה התהליך שכלה עוברת, כאשר היא במסע ההגשמה לשמלת החלומות שלה? והאם יש שוני בין הסטייל של בני ברק בשמלת כלה לסטייל של מקומות אחרים? • גיטי גרוסמן, כתבתנו לענייני סטיילינג, יצאה לראיין את אחת הדמויות הבולטות בתחום החתונות במגזר החרדי - המעצבת איילת שלמה מאזור בני ברק
גיטי גרוסמן
ה' שבט התשפ"ב / 07.01.2022 00:55

איך מרגישות כלות חרדיות בעקבות מה שקורה בארץ?

כלות חרדיות מלאות אמונה ,אך מצד שני מרגישות תחושה של חוסר ודאות במיוחד איך ישפיעו ההגבלות החדשות על היום המיוחד ביותר בחיים שלהן. בדרך כלל כלות מוקפות בסביבה אוהבת ותומכת, והמון אנשים קרובים ששמחים לעזור ולחזק בעת הצורך.

מניסיון שלי, חשוב מאוד לתת הרבה חיזוקים לכלה המתחתנת בקרוב, והכי חשוב המון אהבה והבנה.

האם יש שוני בסגנון השמלות שכלות מבקשות כאשר החתונות מוגבלות למספר מוזמנים מצומצם יחסית?

למען האמת, יש שוני. בעבר כאשר היו בנמצא קולקציית סגנונות בזמן שלפני הקורונה לדוגמא שמלות כלה בקולקציית 2019 וקודמותיהן, הסטייל היה מותאם למקומות גדולים עם הרבה תאורה ועם הרבה משתתפים, אז פחות היה חשוב להן הסגנונות במיקרו ויותר בסגנון במאקרו ודבר זה נובע מאופי התמונות של חתונה רבת משתתפים.

אבל מאז תקופת הקורונה הראשונה, יותר חשוב לכלה הפרטים הקטנים בשמלת הכלה ויש ביקוש גדול יותר לשמלות עם חרוזים מיוחדים והרבה פחות נצנצים, ושמלות הרבה פחות נפוחות.

האם כלות במידות גדולות מרגישות יותר מודעות עצמית בחתונות עם מספר משתתפים מצומצם?

תשמעי, יש לי ניסיון רב עם כלות במידות גדולות והחכמה היא ליצור מצב שלא משנה מה התנאים החיצוניים – תהיה השראה מלאה, שהיא מרכז הערב וזה היום שכולו שלה, ועניין המודעות העצמי שלהן בדרך כלל הופכת להרגשה רגועה ברגע שהן מוקפות בסביבה מפרגנת ואוהבת, וכאשר מספר המשתתפים קטן יותר האנשים הסובבים אותה הם אנשים עם קרבה יותר גדולה, ומתוך כך יוצא שהם תומכים יותר ומבינים יותר. במיוחד כאשר הסובבים הם בני תורה שמבינים את חשיבות פנימיות האדם ולא עסוקים יותר מדי בחיצוניות.

למה, בעצם, כלות בוחרות בך כאשר יש כל כך הרבה מעצבות שמלות כלה בשוק?

התשובה לכך היא דבר ראשון היחס האישי, והליווי הצמוד שכלה עוברת כאשר היא מגיע לתפור או להשכיר אצלי שמלת כלה. חשוב מאוד להבין את הכלה ותמיד לתת חיזוקים ותשומת לב אוהבת אבל באמת.

אני מאמינה שלשמח כלות היא מצווה חשובה מאוד, וזה הדבר שמניע אותי וזאת גם הסיבה שהמחירים שלי הרבה יותר סבירים מהמחירים בענף שמלות הכלה. אני מרגישה שאני יכולה להתחבר עם כל אחת ברמה האישית ולתת מקסימום מעצמי – והכלות מרגישות את זה.

מה התהליך שכלה עוברת, כאשר היא במסע ההגשמה לשמלת החלומות שלה?

קודם כל הכלה יוצרת איתי קשר ומגיעה לפגישה אישית, שבה אני מקשיבה לכלה ומבינה איזה סוג שמלת כלה היא רוצה ומה הטעם האישי שלה. כפי שאת יודעת, לכל כלה יש טעם אישי ייחודי, וכאשר יש לי בעין הפנימית את השמלה שהכלה חפצה בה, אני מראה לה סגנונות רלוונטיים לטעם שלה, ואם היא רוצה דבר שעדיין לא קיים, אני מעצבת לה בעיצוב אישי שמלת כלה כמו כפפה ליד.

צילום: דולב גולדנטל

בשלב השני אנחנו נוסעות יחד לחנויות הבדים המיוחדים באזור נחלת בנימין, שם קיים המבחר הגדול ביותר של בדים מיוחדים בכל הסגנונות. רוב הבדים המיוחדים מיובאים מאיטליה ומצרפת, והמבחר הוא כל כך גדול שלפעמים אנחנו מבלות שם כמה שעות ביחד, לבחור את הבד שהכלה הכי אוהבת.

בשלב השלישי אני מעמידה לכלה את השמלה ומזמינה אותה למדידה ראשונה שהמטרה שלה היא לדייק לטעמה האישי של הכלה, ולראות אם זאת השמלה שהיא חלמה עליה, וכמובן לקבל פידבק לגבי המשך העיצוב.

בשלבים הבאים אני מזמינה את הכלה למספר מדידות בהן היא מביאה איתה מלווה או שהיא באה בליווי אימה, וכך אני מדייקת יותר לטעם שלה ושל החברות שהיא סומכת עליהן וכמובן שגם השמלה תמצא חן בעיני האמא.

בשלב הסופי הכלה מגיעה לקחת את השמלה המוכנה. בדרך כלל זה ממש סמוך לחתונה.

האם יש שוני בין הסטייל של בני ברק בשמלת כלה לסטייל של מקומות אחרים כגון ירושלים?

בדרך כלל זה מאוד עניין אינדיבידואלי וכל כלה עם הנישה שהיא אוהבת, אבל כמובן שיש השפעות שונות כגון מזג האויר החם יותר בבני ברק והאזורים שבהם הכלה מתכננת להצטלם, לעומת המזג האוויר הקר של ירושלים.אני משתדלת להתאים את השמלות שיצאו יפות גם בתמונות וגם באירוע באופן המקסימלי.

האם ישנה אפשרות שכלות יוכלו ליצור איתך קשר ולהתייעץ איתך?

אני תמיד שמחה לקבל פניות מכלות ומשתדלת לתת מענה גם דרך האתר שלי:

שמלות כלה צנועות-איילת שלמה או https://boikala.com

וגם דרך דף הפייסבוק שלי:

שמלות כלה באזור מרכז

וכמובן אני כמעט תמיד זמינה בטלפון או בוואטסאפ:

052-210-8550

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הסלון כלות
    24/01/2022 13:35
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. איילת אישיות מיוחדת ורגישה לכל בקשה של כלה מעצבת ברמה ותפירה מדוייקת ומחירים נוחים איילת מספר 1 מי שלא הכירה אז כדאי מאודדדדדד