המשטרה ערערה על שחרורו, מזרחי התמוטט ופונה להדסה

חיים מזרחי, החרדי שנעצר אתמול מעצר שווא, וספג התעללות מצד בלשי משטרה - פונה ל'הדסה' • ח"כ פינדרוס בבית החולים: ''לא ננוח ולא נשקוט, עד שימוצה הדין עם השוטרים המתעללים" • לאחר הראיון המטלטל שהעניק לכאן חדשות, במשטרה נוקמים? הוגש ערער למחוזי על שחרורו
חיים טוויל
ה' שבט התשפ"ב / 06.01.2022 22:12

חיים מזרחי, הצעיר החרדי שנעצר אתמול מעצר שווא, נאזק וספג התעללות קשה מצד בלשי משטרה בגלל שהעיר לנהג הרכב המשטרתי כי פגע ברכב חונה – פונה הערב (חמישי) לבית החולים ‘הדסה עין כרם’,  לאחר שאיבד את הכרתו. 

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

ח”כ יצחק פינדרוס הגיע זמן קצר אחר כך ל’הדסה’ ב”כדי לעקוב מקרוב אחר הטיפול הרפואי בבחור שהותקף והוכה בבריונות על ידי שוטרים”.

ח”כ פינדרוס אמר: ”לא ננוח ולא נשקוט, עד שימוצה הדין עם השוטרים המתעללים. אני תוהה אם במח”ש מיהרו גם הפעם לקחת להם את הנשק”.

מוקדם יותר היום הגיע מזרחי למשרדי המחלקה לחקירות שוטרים במשרד המשפטים כדי להגיש תלונה נגד הבלשים. 

הערב, לאחר הראיון המטלטל שהעניק ל’כאן חדשות’,  במשטרה החליטו להגיש ערער לבית המשפט על החלטת השופטת עדי בר-טל, אשר הורתה היום לשחררו ואף מתחה ביקורת חריפה במיוחד על המשטרה.

באדיבות מני גירא שורץ

העיתונאי לירן תמרי ממיינט ירושלים: “‏‏כצעד אחרון להציל את כבודה, המשטרה מגישה הערב ערר בהול למחוזי על ההחלטה לשחרר את חיים מזרחי, הצעיר שהותקף על ידי בלשים, אחרי קביעות כמעט חסרות תקדים של השופטת בר טל נגד המשטרה. וכך נכתב בערר: ‘טעה בית משפט קמא שהעביר ביקורת בהחלטתו על התנהלות המשטרה'”.

“הביזיון במחוזי”, צייץ תמרי, “יהיה כפול”.

בערער נטען: “במהלך אירוע הפרת סדר, לאחר שניתנה הוראת פיזור והוכרז שההפגנה לא חוקית החשוד ניגש לקצין משטרה והתבקש לעזוב את המקום. אך הוא חזר שוב לרכבו של הקצין והחל לאחל לו איחולים שונים כמו ‘תקבל סרטן וזקנבוט’. הקצין ניגש לעכבו בגין העלבת שוטר אך הנ”ל החל בבריחה. לכן נאלץ הקצין להשתמש בכוח סביר כנגדו. במהלך השימוש בכח החשוד חנק את הקצין”.

במשטרה טוענים עוד בערר שהוגש, כי בידם סרטון שמתעד את מזרחי חונק את הקצין ומתנגד למעצר. עוד טוענים במשטרה: “התנהלותו הפוגענית כלפי קצין משטרה הייתה בזמן הפגנה אלימה ויכולה הייתה להתסיס את ההמון”.

מוקדם יותר היום הודיע ח”כ ישראל אייכלר כי יגיש לנשיאות הכנסת הצעה דחופה לסדר היום, לדון “באלימות השלטונית, המסכנת חיי אזרחים תמימים, בעקבות מעצר השווא האלים על ידי שוטרים סמויים, לאחר שהעיר להם על שריטת רכב חונה בנסיעתם”.

אייכלר ציין כי הבחור לא ידע שהם שוטרים, אבל הם ידעו שהוא חרדי. “קו ישיר מחבר בין ההתייחסות של יאיר גולן על המתנחלים כ’תתי-אדם שצריך לגרשם בכוח’ ואמירותיו של שר האוצר איווט ליברמן ‘לקחת את החרדים במריצות אל המזבלה’, לבין מה שקורה בשטח בכל מפגש בין שוטר אלים לבין מתנחל או חרדים חסרי זכויות האדם.

“הדיבורים האלו מתירים את דמם של המתנחלים והחרדים, כשהם נופלים לידים של זרועות השלטון”, אמר ח”כ אייכלר.

הדפס כתבה

6 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בן גביררררר תצילל
    06/01/2022 23:42
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. רק בן גביר יכול להרים את הכפפה

  2. מסכן חיים נשמה טהורה
    06/01/2022 23:54
    הילה
  3. בחור מקסים הם פגעו בו מוחי מכירה אישית

  4. עברינים במדים
    07/01/2022 01:46
    משיח
  5. פשוט בושה ומה שהכי מגעיל שבמקום שהמשטרה תגנה כאלה עברינים היא משקרת פשוט בושה ומפוצץ

  6. יאללה מחתרת
    07/01/2022 09:59
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  7. המצב נהיה יותר גרוע מהייחס ליהודים בזמן השלטון הבריטי.
    אז היו הלח”י וההגנה שקמו והתנגדו, הגיע הזמן להתקומם, בכנסת רימו אותנו, בתקשורת בזים לנו, בתי המשפח מפלים אותנו והמשטרה מפקירה את דמנו. עד מתי נשתוק?!

  8. משטרה זבל אני מכיר את הבחור אישית עליו אומרים שחנק את נקצי
    08/01/2022 21:06
    הבורר
  9. הבחור לא מסוגל לפגוע בנמלה שאלוהים ישלם לבלשים שיחיו כל החיים בפחד

  10. בושה מזעזע
    15/02/2022 16:09
    אנונימי
  11. צריך לפטר את כל השוטרים שהיו שם לא הגיוני שנשתוק על דבר כזה כמו שהאמא אמרה זה לא מגיע לאף אחד שהשוטרים יענשו ויפטרו אותם לא מגיע להם כלום איזה חוצפה והתעללות פשוט רוע לעשות כזה דבר לילד עם כזאת נשמה טובה לא נשתוק על דבר כזה!!! לפחות שילכו אליו יביעו חרטה וסליחה ושהם ישלמו את כל הנזקים גם הנזקים הנפשיים והרפואיים לא יאמן איך לא זזים בכנסת ועושים משהו אחרי דבר כזה פשוטטטטטטטטטטטט מזעזעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע !!
    שהתביישו להם התעללות נפשית ופיזית בושה אחת גדולה לכל מי שהיה שותף לפשע הזה