בת 50 נפגעה מאוטובוס שהידרדר בי-ם, בן 49 נפגע מאוטובוס בביתר

חרדית כבת 50 נפצעה באורח בינוני ברחוב שמואל הנביא בירושלים - לאחר שנפגעה מאוטובוס שהדרדר, בעת שצעדה על המדרכה עם שתי ילדות בנות 6 • הילדות לקו בחרדה • הולך רגל בן 49 נפגע בינוני מאוטובוס ברחוב הרבי מנדבורנא בביתר עלית
חיים טוויל
ד' שבט התשפ"ב / 06.01.2022 18:08

אישה חרדית כבת 50 נפצעה אחר הצהרים (חמישי) באורח בינוני ברחוב שמואל הנביא בירושלים – לאחר שנפגעה מאוטובוס שהדרדר בעת שצעדה על המדרכה עם שתי ילדות בנות ה-6.

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

הילדות, בהשגחה פרטית, נפגעו באורח קל לאחר שקו בחרדה.  למרבה הנס הן לא נפגעו פיזית מהאוטובוס.

כוחות ההצלה שהוזעקו אל הזירה בשעה 15:30 העניקו לאישה טיפול רפואי ראשוני והיא פונתה לבי”ח הדסה הר הצופים יחד עם הילדות, כשהיא סובלת מחבלת ראש.

יענקי זליקוביץ, חובש איחוד הצלה:  “מדובר בהולכת רגל כבת 50 שנפגעה מאוטובוס. הענקנו לה סיוע ראשוני בזירת התאונה ובשלב זה מצבה מוגדר בינוני”.

משה וולס, חובש באיחוד הצלה, סיפר: “לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו לה בזירה היא פונתה למרכז הרפואי הדסה הר הצופים. לדברי עוברי אורח היא נפגעה מהאוטובוס כשצעדה על המדרכה עם ילדיה שלמרבה הנס לא נפגעו”.

מהמשטרה נמסר כי בוחני תאונות הדרכים של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות תאונת הדרכים. “מפרטים ראשוניים עולה כי אוטובוס שהדרדר מסיבה שאינה ידועה בשלב זה, פגע בעמוד תאורה שקרס ופגע בשלושה עוברי אורח שפונו במצב קשה וקל (עפ”י גורמי רפואה) לטיפול רפואי”.

בעקבות התאונה, קטע הכביש בין כיכר זקס לשבטי ישראל נחסם לתנועה.

במקביל, צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני להולך רגל שנפגע מאוטובוס ברחוב הרבי מנדבורנא בביתר עילית.

נחמן מייקוף, חובש איחוד הצלה: “מדובר בהולך רגל בן 49 שנפגע מאוטובוס. בסיוע חובשים נוספים הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת התאונה ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות