בנט לסטרוק: “עופי לי מהעיניים” • פינדרוס: חשש למצבו הנפשי

ח"כ אורית סטרוק מהציונות הדתית ניגשה לנפתלי בנט ושאלה: "איך אתה לא מתבייש?" - והוא הגיב בזעם • יצחק פינדרוס: "קורא לבנט לערוך בדיקה מקיפה למצבו הנפשי בהקדם ולחשוף בפני האומה את תוצאותיה, כדי לוודא שהוא אכן במצב תקין" • שמחה רוטמן הגיב לבנט: ''איש בזוי''
אריה ריבקינד
ג' שבט התשפ"ב / 05.01.2022 11:57

חברת הכנסת אורית סטרוק מהציונות הדתית ניגשה הבוקר לראש הממשלה נפתלי בנט, אחרי אישור חוק החשמל.

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

“איך אתה לא מתבייש?”, אמרה לו. “אתה יושב על כסא ראש הממשלה בפתקים של תושבי ההתיישבות הצעירה”.

בנט השיב לה: “עופי לי מהעיניים”.

חבר הכנסת שמחה רוטמן מהציונות הדתית הגיב לראש הממשלה: ”איש בזוי”.

הליכוד מגנה את המתקפה הגסה והמיזוגנית, כלשונו, של ראש הממשלה בנט נגד ח״כ אורית סטרוק. “אובדן העשתונות של בנט אינו מצדיק פגיעה מבישה בחברת כנסת”.

ח”כ יצחק פינדרוס אמר בתגובה להתפרצות של נפתלי בנט במליאת הכנסת הבוקר: “בעבר, כשעלה חשש לחוסר יכולת תפקודית של ראש ממשלה מסיבות בריאותיות, הוא נדרש לפרט לעם את מצבו כדי להרגיע את החשש.

“התנהלותו של נפתלי בנט הבוקר מעלה חשש כבד למצבו הבריאותי הנפשי. לעיני כל האומה נחשף מצב של חוסר שליטה המעלה דאגה חמורה לגבי אופן התנהלותו במצבים רגישים הדורשים ריכוז נפשי ושליטה עצמית.

“מצב זה מצטרף לשורה ארוכה של פרסומים עיתונאיים, כולל מתוך ישיבות הממשלה, המצביעים על העדר חסינות נפשית ועל עמידה רעועה בלחצים.

“אני קורא לבנט לערוך בדיקה מקיפה למצבו הנפשי בהקדם ולחשוף בפני האומה את תוצאותיה, כדי לוודא שהוא אכן במצב תקין ויכול להמשיך בתפקיד”.

בציונות הדתית קוראים לבנט להתנצל על דבריו כלפי ח”כ אורית סטרוק: “הבריונות ואיבוד העשתונות של בנט במליאת הכנסת והשיח הירוד כלפי ח”כ אורית סטרוק אינם ראויים. אורית מקדישה את חייה למען מדינת ישראל, שיח מבזה כלפיה מבזה את המדבר ומבזה את הציבור בישראל. בנט תתנצל”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    רבים מההתיישבות הצביעו בעד הנוכל המגלומן
    05/01/2022 12:35
    יהודי ישראלי
  1. רבים מההתיישבות הצביעו בעד איש זה, כי התעלמו ממעשיו הנכלוליים לאורך כל הקריירה הפוליטית שלו, והתרשמו מסגנונו השחצני והנחרץ.

  2. איכס אחד גדול על בנט
    06/01/2022 06:49
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. מגעיל דוחה נמוך הכי נמוך שאפשר לרדת
    מבזה את תפקיד ראש הממשלה,
    עוד לא היתה בדיחה גרועה כזאת בכנסת ישראל