לא ‘סופר’ את בנט: המזכיר הצבאי שלו חגג במסיבה בניגוד להמלצות

האלוף אבי גיל, המזכיר הצבאי של ראש הממשלה, בילה את ערב השנה החדשה במסיבה בהשתתפות מאות בני אדם, בלי מסכה - ובניגוד להמלצות המפורשות של בנט • לשכת רה"מ: "ראש הממשלה חידד בפני צוות לשכתו את הצורך בהקפדה יתרה על ההמלצות"
חרדים 10
ג' שבט התשפ"ב / 04.01.2022 23:40

אחרי הנסיעה לחו”ל של גילת בנט והמסיבה של סגן שר החוץ עידן רול: הערב (שלישי) דווח ירון אברהם  ב’מהדורה המרכזית’ של חדשות 12 על מקרה נוסף של חוסר דוגמה אישית והפרת המלצות בוטה.

התחלקת? אלפי שנים חלמנו על ירושלים, אז עכשיו ללכלך אותה?

בשבת: האמא נחה, הילד משך את המיחם – ואושפז כשמצבו קשה

השתגעת? הילד שלך לא מוגן? אחד מכל 150 ילדים שחלו בנגיף אושפז

הפעם מדובר בהפרת המלצות שמגיעה ממעגל קרוב מאוד לראש הממשלה.

לפי הדיווח בחדשות 12, האלוף אבי גיל, המזכיר הצבאי של בנט,  בילה את ערב השנה החדשה במסיבה באולם אירועים בתל אביב, בהשתתפות כמאתיים בני אדם, בניגוד להמלצות המפורשות של בנט עצמו.

והוא לא היחידי: גם יתר הנוכחים במסיבה היו ללא מסכות במרבית הזמן, ייתכן שבשל סוג של תחושת ביטחון מוטעית שהייתה להם לאור העובדה שבכניסה לאירוע בדקו שיש לנכנסים תו ירוק.

המסיבה הזו התרחשה עשרה ימים אחרי שבנט ביקש במסיבת עיתונאים ובישיבת הממשלה להימנע ככל הניתן מהתקהלויות ולהפעיל שכל ישר, וכמובן להקפיד על מסכות וריחוק חברתי.

וכך,  המזכיר הצבאי הפר את ההמלצה של בנט ואת רוח הזהירות שניסה להשרות לאזרחים.

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: “המזכיר הצבאי של ראש הממשלה השתתף בסוף השבוע באירוע שהתקיים תחת כללי התו הירוק, ואף בוצעו בו בדיקות אנטיגן לכלל המשתתפים בכניסה למקום. על אף שההשתתפות באירוע הייתה מותרת על פי ההגבלות הקיימות, ראש הממשלה חידד בפני צוות לשכתו את הצורך בהקפדה יתרה על ההמלצות, כחלק מחשיבות השמירה על אמון הציבור”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות